Mijn dochter is nu 7 maanden en ik ben weer even zoekende naar een schema voor haar. Krijgt jullie kindje op deze leeftijd bijv al een soepstengel? Rijstwafel? Of water/roosvicee? Momenteel ziet het er bij ons zo uit: 7.30 fles 200 Rond 10.00 uur fruit 12.00 paar stukjes brood en fles 200 16.00 fles 200 17.00 warm hapje 19.30 fles 200 Ik heb t gevoel dat m'n dochter na haar middagslaapje ook behoefte heeft aan iets. Soepstengel oid? Iemand nog gezondere ideeën?
Mijn dochter is 7,5 maand en heeft ongeveer hetzelfde schema al krijgt zij flessen van 150/5 maar geef soms wel een tussendoortje maar vaker ook niet omdat ze nog regelmatig slaapt dus of brood schiet erbij in of fruit wordt opgeschoven naar de middag. Maar heb kleine rijstwafels in huis of van die biologische koekjes maar het is nu pas 3x voorgekomen dat ze dat heeft gekregen. Water geef ik ook af en toe tussendoor, nog geen diksap enzo alleen water.
met 7 maanden was het schema ong. (tijden weet ik niet meer) fles 180/6 fruit fles 180/6 + brood groentehap + yoghurt fles 180/6 middagtussendoortjes kwam er vaak niet van, ivm slaapjes. maar gaf dan wel eens fruit of zo'n maisfinger of een nijntje koekje