problemen met verbinding telefoon, iemand een idee?

Discussion in 'De lounge' started by Sahi, Feb 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sahi

Sahi VIP lid

Apr 4, 2010
    5,186
    0
    0
    Dordrecht
    Ik heb sinds 1,5 jaar een blackberry en sinds een paar maanden problemen met het gerbuik van internet. ik kon niet browsen en ik merkte dat vooral thuis. mn telefoon is opgestuurd, maar ze konden het niet maken, dus ik kreeg een nieuw toestel.
    dat nieuwe toestel had direct hetzelfde probleem, een vriendin van mij bood haar oude telefoon aan, zodat ik in ieder geval weer online kon.
    ik kreeg de samsung galaxy S.

maar nu na een paar weken heb ik dit ook met dit toestel.
    ikheb mn provider gebeld (hi) en die zei dat het niet aan de simkaart kon liggen. Ze adviseerden me om in ieder geval mn wifi thuis te resetten, om te kijken of het alleen bij het wifi gebeurde.
    Ik zit nu bij vrienden op wifi, en ook daar heb ik dat probleem.
    op 3g gebeurt het volgens mij niet.

iemand een idee wat ik nu nog kan doen?

2. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Ik heb geen idee of het aan je simkaart kan liggen. Je zou het wel zeggen, als het bij elk toestel zo is, maar officieel kan dat toch niet?

3. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    Hoi zit je dan met meerdere personen op de wifi want daar kan het probleem ook aan liggen. Ik heb het hier thuis niet maar bij mijn schoonmoeder weer wel. Daarbij komt ook nog de vraag wat je dan aan het doen ben gewoon aan het surfen of wil je een spelletje online spelen anders zal ik het vanavond nog weleens aan mijn vriend vragen die werkt in de telecom/ mobieltjes en is vroeger systeem beheerder geweest

4. Sahi

Sahi VIP lid

Apr 4, 2010
    5,186
    0
    0
    Dordrecht
    ik heb vanmiddag gemerkt dat het ook via 3g gebeurd, dat ik geen internetverbinding heb en daardoor dus vooral last heb dat ik geen whatsapp berichten binnen krijg.

als ik thuis op wifi zit ben ik meestal alleen thuis, dan maakt wel mijn laptop en interactieve tv gebruik van het internet, maar verder meestal geen andere mensen.
    als hier anderen zijn, zitten die erop met hun iphone en die hebben er nooit problemen mee.

bij mijn vrienden dit weekend op hun wifi had ik dit ook, terwijl ze zelf nergens last van hebben, ook niet met de samsung van 1 van hen.

wat ik op internet doe; gebruik maken van whatsapp, twitter, facebook en de browser. bij al die dingen heb ik storingen, geen verbinding etc.

als je het kan navragen, heel graag!
    Ik ga sowieso mn provider weer bellen deze week, maar die weten niet hoe dit kan, zeiden ze vorige week...

heb het nog even opgezocht, mijn simkaart is 4 jaar oud, dus dat moet ook geen probleem zijn.

Share This Page