stukje bruiloft vriendin, wat te doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Cupcake10, 8 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cupcake10

    Cupcake10 Actief lid

    20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Hahaha! hmmm, mn vriendin is nogal traditioneel en ik denk dat de vraag wie er het vaakst boven ligt tépikant gaat zijnhahaha. Maarrrr leuk origineel idee! Vragen zijn zelf te verzinnen en je kunt het zo gek maken als je wilt. Thnx!
     
  2. Cupcake10

    Cupcake10 Actief lid

    20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Aaaw, dat is lief van je schoonmoeder!
     
  3. Sannebc

    Sannebc Niet meer actief

    Wij houden ook niet zo van al die onzinnige toneelstukjes, maar onze vrienden wilden toch graag iets doen.
    Ze waren, zonder dat wij het wisten, ons huis in geweest en hadden van allerlei kleine details foto's gemaakt. Daar een powerpoint van gemaakt met vragen.
     
  4. Cupcake10

    Cupcake10 Actief lid

    20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Goeie, ik ga het voor de zekerheid navragen!
     
  5. Cupcake10

    Cupcake10 Actief lid

    20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    En als ik het goed begrijp moesten jullie die vragen beantwoorden?
    Kun je een voorbeeld vraag noemen bij een item in jullie huis?
     
  6. Sannebc

    Sannebc Niet meer actief

    Ze hadden bijv een close up gemaakt van een keukenkastje en dan moesten wij raden wat het was.
    Klinkt een beetje vaag, maar het was heel leuk. Je wilt toch persé het goede antwoord geven.;) Ze hadden er ook een hele leuke powerpoint van gemaakt, dat maakte het ook gewoon leuk.
     
  7. novaa

    novaa Fanatiek lid

    28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier zou ik echt not amused over zijn...
     
  8. Cupcake10

    Cupcake10 Actief lid

    20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Aah ik begrijp het, jullie moesten het gefotografeerde item raden. Fijn dat het uiteindelijk toch wel goed in de smaak viel.
     
  9. Cygnet2

    Cygnet2 Niet meer actief

    Bang dat ze je SM kelder ontdekken? :D
     
  10. Alf

    Alf Niet meer actief

    Op TLC zeker? Ik viel erin en twijfelde of zit hetzelfde was, ja dus! :D
     
  11. novaa

    novaa Fanatiek lid

    28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha daar zit natuurlijk standaard een slot op :D

    Nee zonder gekheid hou ik er helemaal niet van dat er mensen in mijn huis rondsnuffelen terwijl ik er niet ben. Ik heb niets te verbergen maar vind het gewoon geen fijne gedachte. Ze bedoelen het natuurlijk goed maar ik ben een onwijze controlfreak en zou het niet prettig vinden.
     
  12. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.491
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Waarschijnlijk afgezaagd, maar ik vond als bruidspaar zijnde, het boodschappenlied wel érg grappig :) . Vooral als je zag waar ze allemaal mee aankwamen van boodschappen :) .
    En ondertussen die plu maar omhoog zien te houden :)


    Verder vind ik liedjes meestal niet zo leuk, omdat je de tekst amper kunt verstaan.
     
  13. Sannebc

    Sannebc Niet meer actief

    Bij ons scheelde het veel dat we nog niet in ons huis woonden. Anders zou ik ook niet zo amused zijn. Ben nogal op m'n privacy.
    Ik vond het erger wat m'n familie allemaal uitgevreten hadden op onze trouwdag...
    Vissen in bad/wc/gootsteen. Allemaal rijst in bed.
    En dat m'n schoonzus de ochtend na onze trouwdag gewoon onze slaapkamer instapte met een ontbijtje op bed... ze had gewoon een sleutel, maar je zal nog net even bezig zijn met een after-party...:$
     
  14. Cupcake10

    Cupcake10 Actief lid

    20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Euhm, het boodschappenlied? Die ken ik niet...? En de plu omhoog houden? :)
     
  15. Cupcake10

    Cupcake10 Actief lid

    20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Hahaha, vissen in bad, rijst in bed en een schoonzus op de vroege ochtend? :$ Yaiks!
     
  16. Sannebc

    Sannebc Niet meer actief

    Boodschappenlied

    Bij ons hadden de neefjes/nichtjes het gezongen op de wijs van : onder moeders paraplu. Daar zaten wij als bruidspaar dan onder en alle boodschappen werden onder het zingen aan de plu gehangen. Aan het einde van het lied kraakte hij helemaal! Kids vonden het erg leuk!

    Hier nog een topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/238800-boodschappenlied-o-w-v-onder-moeders-paraplu.html
     
  17. Smnee

    Smnee Niet meer actief

    Op onze bruiloft waren al honderden stukjes verzonnen, heb van te voren duidelijk gemaakt dat wij geen abc-tjes wilden en andere domme dingen.
    Ze hebben het bij een goedbedoeld komisch lied gehouden, al moet ik eerlijk zeggen dat ik het nut van een lied niet zie. (Op een bestaande melodie een tekst schrijven het bruidspaar en dat dan zingen ;))

    Misschien is het leuk om te vertellen over het bruidspaar? Op een leuke en lieve manier? Misschien kunnen jullie allemaal (met die groep) een gebeurtenis ophalen en dat vertellen?
    En het huis versieren met ballonnen is ook leuk!:)
     
  18. kleintje88

    kleintje88 VIP lid

    17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Op onze bruiloft ging mijn vader zich verkleden als pastoor.. En ging toen zogezegd mijn vriend "inzegenen" compleet met plee borstel en water enz. Hij vertelde dan ook wat grappige dingen over ons over vroeger enz. Iedereen lachtteerom ik vond het iets minder..
     
  19. Cupcake10

    Cupcake10 Actief lid

    20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Bedankt allemaal voor jullie reacties, hier kan ik zeker wat mee! :D
     
  20. Koon

    Koon Niet meer actief

    Wij hebben een aantal gebeurtenissen uit het leven van het bruidspaar gefilmd (aanzoek, gekke uitspattingen die alleen vrienden weten etc.) en deze scènes achter elkaar gemonteerd met een fout liedje eronder. Deze film wordt getoond tijdens het diner.
    Tijdens de feestavond willen ze absoluut geen stukjes. En ik geef ze groot gelijk, sta je net lekker te feesten gaat ineens de muziek uit... Nee dank je.
     

Deel Deze Pagina