Hallo allemaal Gisteren ben ik geopereerd aan mijn pols. Alleen nu heb ik geen gevoel aan de bovenkant van mijn hand. Wel aan de pols zelf, ik had niet verwacht dat dit zo pijnlijk kon zijn Nu is mijn vraag, weet iemand of dat doffe gevoel normaal is? Want ik ben eigelijk best wel geschrokken. Het is alleen aan de bovenkant van mijn hand. Mijn pols voel ik nog heel erg goed die doet vreselijk pijn.
Watvoor operatie heb je gehad, want dat maakt nogal verschil? Verder gerust paracetamol slikken voor de pijn, 4x per dag 2 tabletten tegelijk. Je arm zit hopelijk in een mitella? Lekker hoog houden, eventueel op een kussen naast je in bed en op de bank. Ben in december & januari aan mijn polzen geopereerd, carpaal tunnel syndroom, jemig die eerste operatie heb ik me een pijn gehad, echt niet te filmen, ik slikte hele cocktails met paracetamol, ibuprofem etc maar bleef vergaan van de pijn... De 2e keer ging het gelukkig erg snel goed. Maar het kan inderdaad enorm gevoelig zijn! Sterkte!
Na ik heb ook vreselijk veel pijn. Ik heb zwaardere pijnstillers gekregen, want paracetamol deed bij mij niet veel. Ik heb 2 flinke ontstoken pezen, daar hebben ze een kokertje om heen gedaan en hij heeft het vrijgemaakt van het bot. 1 ding zit me totaal niet lekker, ik heb heb helemaal geen gevoel aan de bovenkant van mijn hand. ik dacht eerst dT de verdoving dat nog was maar mijn man zei dat dat absoluut niet kan. dus ik zit mezelf hier echt druk te maken nu. PFf ik hoop dit nooit meer mee te maken, ik wist niet dat het zoveel pijn kon doen.