ff een vraag, misschien heeft een van jullie ervaring of een tip... voordat ik voor niks aan de tel. hang bij de dokter. mn man heeft vorige week donderdag een stukje metaal uit zn oog laten halen. moest 1,5dag een lapje op zn oog, en een paar dagen antibiotica zalf. t ging snel beter, maar nu klaagt hij sinds 2/3 dagen over een geirriteerd oog weer.... wat te doen? weer die zalf een paar dagen of toch ff weer naar de dokter?
Ik zou toch even naar de dokter gaan... Vooral omdat het vrijdag is. Misschien is de zalf die je hebt gehad niet goed voor deze bacterie. Op je ogen moet je zuinig zijn, beter een keer teveel naar de huisarts dan te weinig...
Terug naar de dokter! Met je ogen moet je niet afwachten en beter een keer te vaak dan te weinig met blijvende schade.
Ik zou ook even langs gaan en misschien dat je er druppels oid bnij kunt krijgen. Mijn vader is 24-10 geopereerd aan staar en moest drie weken druppelen, bij hem was het oog afgelopen zondag nog steeds rood, alleen geen last van. En idd je hebt maar 1 stel ogen en hij moet er nog langer mee doen.
Terug naar de dokter evt oogarts gaan. Mijn man had het ook en was een stukje rest metaal (nadat het eruit was gehaald) gaan roesten in het oog. Moest toen ook een aantal weken druppelen
Ik heb een aantal jaar geleden precies hetzelfde gehad! Een metaalsplinter in m'n oog gekregen en die is na 2 dagen eruit gehaald. Oog was al flink ontstoken en er zat ook veel roest in. Metaalsplinter is in het ziekenhuis verwijderd en de roest "uitgeboord". (klinkt erger dan het was ) Maar......heb nog weken last gehad van een enorm droog oog! Bleef idd irriteren en droog aanvoelen. Arts gaf aan dat het tijd nodig had om te genezen en pas na 3-4 weken was alles weer in orde. Succes en bij twijfel gewoon even terug gaan.