Ik gebruik tee trea olie als middeltje tegen blaas ontsteking verdunt met water .. Ik zelf heb de 100% biologische van chi . Alleen ik vind in de bij sluiter nergens of het mag tijdens de zwangerschap of dat het gevaarlijk is ? Heb het nog wel gedaan tot ik opeens dacht ohnee ik ben zwanger straks mag het niet! Is er iemand die het mischien wel weet of het ook heeft gebruikt tijdens hun zwangerschap??
Alleen verdund en uitwendig idd. Heb zelf ontZettende last van voetschimmel (bah). Smeer nu alleen verdund, resultaat is minder maar niet 0
Ik gebruik het niet helemaal inwendig zoals met een tampon zeg maar , ik doe een paar druppels in een kommetje water en veeg met een watje het schoon zeg maar .. Ik heb toen die chi genomen omdat je die ook in mag nemen .. Sommige gebruiken dat Voor bacteriën in de darmen en keel..
Tea tree is niet bedoeld om in te nemen. Cranberrysap/capsules zijn effectiever en wel veilig tijdens zwangerschap tegen blaasontsteking.
Dat is bij mij dus precies andersom cranberry doet niets, en tea tree olie wel jammer genoeg , heb de apotheek maar gebeld en die zegt dat het verdund geen kwaad kan ..