Vruchtje wel verloren maar toch nog weefsel?

Discussion in 'Miskraam' started by Snoopy1983, Jul 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Iemand die hier ervaring mee heeft? Ik ben afgelopen zaterdag het vruchtje verloren en ging vandaag 3 dagen later voor een echo. Helaas was mn baarmoeder nog niet helemaal schoon hier baal ik heel erg van. Oke het was nog best vroeg voor een echo maar dat komt doordat we op vakantie gaan. Maar nu moet ik donderdag weer op controle en anders krijg ik eventueel pillen mee.
    Juist over die pillen lees ik weinig positieve verhalen.
    Het zou ook kunnen dat mn lichaam het toch nog zelf oplost maar ik vraag het me af aangezien ik geen krampen meer heb wel nog bloedverlies. Iemand die dit ook heeft meegemaakt?

2. Talitha15

Talitha15 Actief lid

May 2, 2007
    238
    0
    0
    Ik heb hetzelfde, dus ik lees even mee. Wij gaan alleen pas volgende week met vakantie. Ik heb zo. Een mk gehad en vandaag de echo. Sterkte ermee!

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Dank je wel, we zouden afgelopen zondag gaan maar dat ging hem dus niet worden dus proberen nu of we komende zondag wegkunnen. Maar hebben ze bij jou ook gezegd dat er nog weefsel in zit nu? Heb je nog krampen en/of bloedverlies. Heftig hoor en dus ook zo voor je vakantie:( Hoe ver was je? Sterkte!

4. Pioen

Pioen Fanatiek lid

Jun 11, 2008
    1,903
    0
    0
    Hoi,

Ik ben twee weken geleden alleen het vruchtje verloren, zonder bloedverlies. 3 dagen later kwam het bloeden op gang, en niet zo'n klein beetje ook:$
    Misschien je lichaam nog even de kans geven?

5. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Bloedverlies heb ik genoeg maar er schijnt dus nog weefsel in mn baarmoeder te zitten van 2 bij 1 cm wat eruit moet. Ik heb aan de ene kant zoiets van dat komt wel maar ben ook gewoon bang dat dat heel lang zal duren en dat ik dus uiteindelijk nog een curretage moet ondergaan. En wil gewoon het liefste helemaal "schoon" op vakantie zondag zodat er geen risico's meer zijn enzo.

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,234
    7,280
    113
    Female
    Brabant
    Wat rot dat je een miskraam hebt...

Bij mijn miskraam bleef er ook wat weefsel over, ik had ook niet veel gebloed. Heb toen cytotec gekregen, moest die oraal innemen en na een week was alles weg. Ik had trouwens toen ook niet veel gebloed, volgens mij heeft mijn lichaam het gewoon opgenomen. Ik was trouwens bijna 6 weken zwanger.

Sterkte!

7. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Dank je wel, heb je erg veel pijn gehad van de Cytotec?
    Ik was 7,5 week zwanger maar het vruchtje was wel al eerder gestopt met groeien. Was echt even een tegenvaller dat niet alles weg was aangezien ik wel het idee had toen ik het vruchtje verloren was. Maar misschien dat het alsnog vanzelf komt?
    Hoor zulke negatieve verhalen over de medicatie sowieso dat ze alsnog een curretage moeten omdat de medicijnen niets doen.

8. Talitha15

Talitha15 Actief lid

May 2, 2007
    238
    0
    0
    Ik was 10,5 week. Er zat nog wat weefsel, maar ze hadden goede hoop dat mijn lichaam dat zelf gaat oplossen. Ik verlies op de wc ook nog bloed met kleine stolseltjes, dus ik geloof dat ook wel. Ik ben wel blij dat het niet op vakantie is gebeurd (Griekenland).

9. Talitha15

Talitha15 Actief lid

May 2, 2007
    238
    0
    0
    Hou je er wel rekening mee, dat als je gecuretteerd bent, je niet mag zwemmen e.d. Zolang je bloedt.

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,234
    7,280
    113
    Female
    Brabant
    Ik heb helemaal geen last gehad van de cytotec gelukkig. Maar meestal moet je ze vaginaal inbrengen en ik dus oraal.

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja, hebh dit gehad bij de miskraam en er zat dus nog restweefsel, ondanks een dikke week vloeien als bij een zware menstruatie en op dag 5 een heftige miskraam met zo'n 1,5-2 liter bloedverlies. Dat was zondags, woensdags controle-echo gehad, waarop restweefsel te zien was en toen nog een nacurettage gekregen, (pillen bij mij geen optie, omdat daar enig risico op hevig bloedverlies aan vast zit en ik dat na mijn miskraam dus niet meer mocht riskeren...)
    Je mag het ook afwachten, dan moet je enkel in de gaten houden of je geen koorts krijgt, ivm baarmoederontsteking, maar dat was in mijn geval ook niet echt een optie, omdat ik door het hevige bloedverlies nog meer vloeien niet echt kon hebben.

12. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Pfff wat een enge verhalen weer:(
    Hoop zo dat ze zeggen dat mn lichaam het vanzelf wel oplost. Ik verlies namelijk ook nog bloed en hele kleine stolseltjes. En vandaag heeft er een verloskundige naar gekeken en geen gyn. Dus ze durfde er verder ook weinig over te zeggen.
    Dat van het zwemmen wist ik idd. Hoop gewoon heel erg dat we niet voor een 2e keer de vakantie moeten afzeggen en dat we zondag alsnog weg kunnen. Maar als ik dan weer dingen lees over een baarmoederontsteking..naja ik ga sowieso op het advies van de gyn af. Als die zegt beter niet dan gaan we ook niet al is dat wel balen.

Ff offtopic, snoopy ik lees over je dochtertje wat gaat het nu goed zeg en toch nog zo lang BV gehad!! Wat fijn:)

Rozemarijke, gefelicteerd met je zwangerschap! Ik duim dat nu alles goed mag gaan!

13. Linda86

Linda86 VIP lid

Wat vervelend zeg, dat je een miskraam hebt gehad, sterkte!

Ik heb hetzelfde gehad met mijn miskraam, maar ik was wel al wat verder (geen idee of dat verschil maakt), bijna 13weken. Ik was ons kindje al verloren, maar op de echo (op vrijdag) bleek dat m'n baarmoeder nog niet goed schoon was, er was nog duidelijk restweefsel te zien. Ik had geen krampen meer en ook al een paar dagen geen bloed meer verloren. Ik kreeg toen voor die maandag erna een afspraak voor een curretage. In 't weekend eigenlijk ook nauwelijks meer wat verloren (ik heb niks gemerkt in ieder geval), maar bij de echo die ze deden voor de curretage bleek dat m'n baarmoeder "opeens" toch schoon was. Curretage hoefde dus gelukkig niet.

Hoe lang ga je op vakantie? Anders zou ik 't denk ik gewoon even afwachten, volgens mij is de kans best groot dat het er nog vanzelf uitkomt (en dan natuurlijk wel goed in de gaten houden of je ergens last van krijgt).

Enne, fijne vakantie alvast!

14. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Bedankt voor je berichtje! Zo jij was idd al wat verder zeg:( Gelukkig hoefde je uiteindelijk geen curretage. Gek genoeg heb ik er zelf ook wel een goed gevoel bij dat het vanzelf komt en het was pas 3 dagen nadat ik het vruchtje ben verloren. Meestal doen ze pas echo's na een week. We gaan naar Zuid-Frankrijk 2 weken kamperen. Ben dus blij dat ik de afgelopen dagen niet in een tent zat dat begrijp je. Maar voel me nu gewoon goed, lichamelijk dan he.

15. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Bij mij bleek het ook nog niet goed schoon, zat nog erg veel. Misschien ik omdat ik al 14 weken was. Maar kreeg toch ook na pillen (vaginaal) die helaas niks deden een curretage...

16. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Pfff 14 weken al wat vreselijk:( Morgen weer een echo hopelijk dan beter nieuws..

17. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

Aug 3, 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Sterkte,hier ook resttanten te zien na cytotec

vandaag heftige krampen en bloedverlies met stolseltjes.

Hoop zo dat alles schoon is ... nu met dat ik dit typ voel ik nog steeds krampen.

Laat weten hoe het je is vergaan.

18. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Ik ben donderdag nog voor een echo geweest en het stukje zat er nog. Maar het was zo klein dat ik het mag afwachten, ze verwachten dat het er misschien met een volgende menstruatie uitkomt. Ik moet sowieso weer bellen als ik een menstruatiue heb, heb ik die na 2 maanden nog niet moet ik ook bellen.
    Mijn hcg was afgelopen donderdag nog maar 30, de gyn had hoger verwacht en vond dit dus heel laag al dus dat is fijn.
    Sinds donderdag is het bloedverlies ook helemaal weg en mn baarmoedermond was zich alweer aan het sluiten.

@mommy1979,sterkte meid hopelijk is gauw alles weg!

Share This Page