Hoelang nog Door gaan?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Hennie36, 20 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hennie36

Hennie36 Lid

21 feb 2015
    75
    1
    0
    Zal eerst even iets over mijzelf vertellen!
    16 jaar lang heb ik een relatie gehad waarin wij allebei geen kinderwens hadden.
    Nu sinds 2 jaar heb ik een relatie met de liefde van mijn leven...15 september gaan we trouwen en hebben nu samen een kinderwens!
    Maar ik ben 37 en heb 3 keer een miskraam gehad...laatste 2 zelfs in 3 maanden tijd...laatste was 18 mei.
    Ik raak erg snel zwanger maar helaas breekt het tussen 5,6 weken af.
    Paar keer bij gynaecoloog geweest en een chromosoom afwijking is het niet...nu kunnen we een antistolling test doen...maar dan mag je 3 maanden niet zwanger worden (als ik eind augustus niet zwanger geweest ben,doe ik de test)...
    Ik ben lichamelijk helemaal uit geput Door de miskramen...bloedtest waren allemaal goed...
    Mijn biologische klok tikt Door. ...hoelang nog doorgaan?

2. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Beste Hennie. Ik ben even oud en heb helaas hetzelfde verhaal, hoewel het iets verder in de zwangerschap was. Na de derde miskraam hebben wij wel even een pauze ingelast en meteen ook de stollingsonderzoekenlaten doen. Alleen jij kunt bepalen hoe ver je wilt gaan. Hoe groot is je wens en hoeveel ben je bereid om hiervoor te lijden? Zo zie ik het iig wel. Zwanger zijn is nu echt niet leuk meer helaas. Sterkte!

3. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ik zou met arts utrogestaan overleggen. Eerder aandringen want zo vroeg in begin zwanger miskraam kam asn hormoonhouding liggen..

Ik zou je ook adviseren extra foliumzuur slikken (800gr)

Bloedstolling zou ik ook indd doen.

4. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Vraag je arts of je die onderzoeken alvast kan laten doen. Als ze negatief zijn is de uitslag namelijk betrouwbaar. Alleen als ze positief zijn moet het na 3 maanden herhaald worden. Dan zit je niet voor niks 3 maanden te wachten.

En daarna zou ik zsm naar Gent gaan. Zij kijken de zaken veel beter na en doen nog heel veel aanvullende testen. Het kan bijvoorbeeld je immuunsysteem zijn, maar het kan ook de kwaliteit van de eicellen zijn, of een lijf wat iedere bevruchting accepteert (snel zwanger, snel miskraam) of een tekort aan progesteron, of je schildklier. Er zijn zoveel dingen die ze wel degelijk kunnen onderzoeken maar waar ze in NL niet naar kijken. Vanwege je leeftijd zou ik geen tijd willen verliezen en zsm de afspraken maken in Gent. Als je meer info wilt over hoe je dat kunt doen pb me maar.

5. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Hoi! Hier ook meerdere miskramen. Echt verschrikkelijk om mee te maken...
    Ik zou ook een afspraak in Gent maken, ben ik ook geweest. Er is daar een wachttijd dus zou nu alvast een agfspraak maken dan kun je over een paar maanden terecht. Daar onderzoeken ze je uitgebreider en krijg je recepten mee voor utrogestan, wat ze hier in nederland niet doen. Bij mij is (vermoed ik ) daardoor de zwangerschap in stand gehouden.

Heel veel sterkte en vol goede moed verder!

6. Hennie36

Hennie36 Lid

21 feb 2015
    75
    1
    0
    Bedankt voor jullie reacties...maar helaas zit Gent er niet in voor ons...woon in het hoge noorden en wordt heel binnenkort geopereerd aan mijn duim en moet dan bijna 1 jaar revalideren!
    Wij hebben er veel over gepraat en we willen het wel graag maar ook gezien mijn leeftijd gaan we hopen dat het toch weer lukt en dat het dan blijft zitten en anders is het helaas niet anders.
    Elke keer een teleurstelling houd ook een keer op....

7. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Je hoeft er maar een keer of 2/3 heen. Daarna kun je medicatie gewoon via de mail of post krijgen voorgeschreven en als je zwanger bent loop je gewoon weer in je eigen zkh

Deel Deze Pagina