Hoop dak hier goed zit kan ik ondanks dat ik een eisprong heb toch een vervroegde overgang hebben herken gewoon heel veek symptomen en heb er best wel schrik voor
Hallo, Ik begrijp dat dat soort gedachten door je hoofd spoken als je graag zwanger wilt worden. Vaak voel je bepaalde klachten die je anders niet hebt en waar je graag een verklaring voor wilt hebben. Soms is hier geen duidelijke verklaring voor te geven en heeft het niets met een vervroegde overgang te maken. Heb je echt het idee dat je in de overgang kan zijn, dan kan je dat laten testen via de huisarts. Wel kan je als je net in de overgang raakt nog een eisprong krijgen. Ik hoop dat je hier iets mee kan. Succes! Groetjes Monique
bij de huisarts geweest ze weigert een test aan te vragen omdat ik nog ongesteld word en als enige opmerking kreeg k als jullie graag een tweede willen en het is echt zo zou ik maar eens opschieten met een tweede ik keek echt van nou ja waar denk je dat we mee bezig zijn en het zit ook nog in de familie was gewoon echt boos en later kon ik er wel mee janken
Wat vervelend voor je dat je de controle bij de huisarts zo ervaren hebt. Ik begrijp je frustratie. Sterkte toegewenst. Groetjes Monique