Stukje zoontje 4 / bruiloft tante

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnebloem1987, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Hoi,

Mijn zusje trouwt over ong. 5 weken.
    Nu willen we graag dat mijn zoontje van 4, een kort gedichtje / liedje voordraagt met iets leuks er om heen!
    Hebben jullie ideeen / tips?

En, o ja: stukjes mogen, en zijn welkom ;)

2. eierkoek

eierkoek Niet meer actief

Ligt er een beetje aan hoe goed hij kan lezen denk ik? Geen moeilijke woorden! Iets persoonlijks, het is dus zijn tante, dus dat lijkt mij wel leuk.

Of zoiets:
    Het feest kan beginnen
    de bruidstaart staat al klaar
    Er zijn heel veel gasten
    want ze houden van elkaar
    Dat is iets om te vieren
    de vlaggen hangen al uit
    Drie hiep hiep hoeraatjes
    voor bruidegom en bruid

Zoiets ?? (ehmm gekopieerd :))

3. Zonnebloem1987

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Ja, dat is al leuk!
    Maar hij kan nog niet lezen idd, dus moet het binnen nu en 5 weken uit zn hoofd leren.
    Zat anders ook te denken aan een bestaand liedje wat ik via Youtube met m kan oefenen.
    Iemand daar eventueel nog ideeen voor?

4. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ik weet niet of hij K3 heel erg meisjesachtig vindt maar die hebben een liedje kusjesdag en volgens mij nog een over trouwen.

5. topper12

topper12 Niet meer actief

Ik vind dat altijd zo sneu voor die kleintjes :) Maar goed ik ben zelf ook vrij verlegen aangelegd, dus dat zal die gedachte vast veroorzaken :D

Kun je niet een filmpje opnemen en dat tijdens de dag af laten spelen? Dan kun je het een paar keer opnieuw doen als het niet goed ging en het geluid harder zetten zodat de rest van de gasten het ook verstaan.

6. Zonnebloem1987

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Julia, dat is ook een goed idee idd...

Ik ga die liedjes van K3 eens opzoeken..
    En mijn zoontje is niet verlegen... integendeel :D

7. Zonnebloem1987

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
  8. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Als ik terug kijk naar mijn vier jarige de jongste is vier en half en oudst is al tien jaar gelden vier geweest. Had ik dit niet met ze moeten doen. Hadden ze niet gedurfd. Te groot te veel publiek om dat te doen.

Zou het samen met je kind doen. Een klein versje of liedje heel klein paar regels maar.

Lieve tante .... ik vind je zo lief nu ben je samen met je harte dief gefeliciteerd van .... en een dikke kus. Klein maar fijn.

9. KimK

KimK Niet meer actief

Maar als haar kind het wel wil?! Prima dat jij dat niet wil maar ik gok dat mijn zoon als hij 4 is ook zomaar de grote G-show zal opvoeren, daar issie nu met bijna 2 nl. al flink mee bezig

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik zeg niet dat ik dat niet wilt.

Dat die van jou met 2 jaar het wel doet wil niet zeggen dat ze dat met vier jaar doen. Kinderen kunnen nog zo veranderen. Ik zeg ook niet dat ze het niet moet doen maar niet te ingewikkeld en een groot iets. Iets kleins.

Gaf al een kleine tip.

Lieve tante.... Ik vind je lief je bent nu samen met je harte dief, En nu een dikke kus en hoop dat jullie voor altijd samen zullen zijn.!! ...naam kind.

Klein gedichtje.

Deel Deze Pagina