Bijtsporen bij 2e hands box

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Vica86, 9 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Weet iemand of je daar wat mee kan om ze te verdoezelen ofzo?
    Misschien schuren en opnieuw lakken of verven??

2. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Ik denk dat dat je beste optie is ja! Of je moet er van die anti-bijtranden opzetten zodat je ze niet meer ziet, maar dat vind ik zelf eigenlijk nogal lelijk en ik weet niet of je die voor elke box kunt kopen!

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja en verf is ook niet zo duur.. Als je gewoon eigen merk pakt.. Het is wel even wat werk maar ach..

4. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Hou er met het schilderen wel rekening mee dat de meeste verf niet kindvriendelijk is.... als je kindje dan zijn tandjes erin zet en de verf binnenkrijgt. Dan moet je speciale verf gebruiken volgens mij.

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Verf op waterbasis in ieder geval. En geen dikke laag erop maar meerdere dunne laagjes (die laten minder snel los als je kindje zijn tandjes erin zet). Dus schuren, dun laagje, schuren, dun laagje etc tot het goed dekt.

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Schuren en weer lakken werkt prima. Wel wat iedereen al zegt. Denk er alleen wel aan dat je écht moet schuren met een schuurmachientje, want handmatig werkt niet is onze ervaring.

Hier is het prima gegaan... alleen zakte de oudste helaas door de box heen voor de 2e geboren was.... oeps... dus nu een 'nieuwe' , maar iets minder oude 2e hands box gekocht..

Deel Deze Pagina