Hard huilen bij verschonen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Loeki2, 17 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Annika is wat ziekjes, ze heeft koorts, één keer overgegeven en wat diaree. Verder eet ze goed, drinkt ze goed en is ze gewoon vrolijk. Ik merk eigenlijk niets aan d'r tot ik haar wil verschonen, dan zet ze het op een krijsen. Ze heeft wel een beetje luier uitslag, maar ze heeft dat al eerder gehad en ook erger dan nu.

Weet iemand wat het zou kunnen zijn? En waarom vind ze nu het verschonen zo erg?

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Misschien buikpijn?

3. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Ja daar dacht ik ook meteen aan, buikpijn.

4. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    of misschien een beginnende ooronsteking? Hugo had het laatst ook en toen vroeg de dokter of hij niet graag wilde gaan liggen... er komt dan druk op de oortjes en dat kan pijn doen... ik wil je niet ongerust maken, hoor... maar hou 't in de gaten zou ik zeggen!

Succes dr mee!

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    ja maar het is alleen als ik haar luier verschoon, niet als ik haar in bed leg en ze eet ook goed.

6. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Het kan een sprong zijn (het begin van een sprong). Dan willen ze vaak ook NIET verschoond worden....

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Kan het misschien zijn dat het haar pijn doet als je met een luierdoekje over haar billetjes gaat..? Heeft Jamie laatst ook gehad, en nu is hij ook ouder, dus hij zei zelf al dat dat pijn deed. Iig suc6!

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja Annika kan dat helaas nog niet zeggen. Het is zo zielig, ze huilt bijna nooit en nu lopen de tranen echt over haar wangen.

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    mijn zoontje heeft dit ook gedaan toen hij last van zijn billetjes had. hij had toen ook diaree heb toen ipv doekjes washandjes met alleen water gebruikt en ben gaan smeren met bephaten(hoe je het ook schrijft?) dit hier vrij snel gelukkig.

10. cate

cate Actief lid

25 aug 2006
    133
    0
    0
    de haan belgie
    Heeft ze dit al lang? Vroeger deed ik dat ook. Kijk eens of het niet van haar heupen komt?! Mijn moeder heeft dit zelf ondervonden en niet de kinderarts dus... Wil je niet ongerust maken, maar kijk toch maar eens of het niet de heupen zijn! Heeft ze pijn als je haar beentjes open doet?

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Haar heupjes zijn al meerdere keren gefotograveerd en in orde bevonden. Ze heeft het sinds gisteren.

Deel Deze Pagina