Nou zou je zeggen, elke vrouw houd van winkelen, maar inmiddels heb ik er een hekel aan gekregen! Alles is te breed. Aantal winkels vallen af op voorhand zoals Hema, H&M en V&D! Mijn budget is hooguit 20-30. Mijn mannetje is heel erg smal in bouw, hij is 80-82 cm en weegt nog geen 10kg, broeken zijn het grootste probleem maar ook luiers alles is lastig! Ik dacht eerst aan een vest en bodywarmer maar wil toch ook graag een jas omdat ik veel fiets! Hou niet van groen, liefst met capuchon! Iemand suggesties?
Als je een jas koopt welke maar neem je dan? 92??of 86. Als je gaat kijken voor een 92 dan kan je ook bij andere winkels kijken zoals WE kids en Vogele kinderen. Terstal heeft ook vaak leuke dingen. Misschien dat dat meer opties bied? Anders zou je nog kunnen overwegen om de jas te laten innemen? Mijn mannetje is ongeveer even lang als jou kindje en 11 kilo op dit moment dus iets zwaarder als jou kindje. Ik ben ook een beetje aan het orienteren wat zomerjas betreft. Dus ik lees ook ff mee voor nog meer tips.
Al bij Wehkamp gekeken online of C & A? Wij hebben ook geen groot budget en ik kijk daarom eerst altijd bij de Sale van Wehkamp. Aiden is nu overigens 84.5 cm en 10.8 kg, dus ook vrij tenger.
Mijn mannetje is 85 cm en weegt net 10 kg. Qua broeken herkenbaar en het is nog moeilijker omdat hij zindelijk is. Houdt nu nog meer ruimte over bij z`n broeken omdat babymaten niet gemaakt zijn op zindelijke kinderen. Qua bovenkleding en jassen kan ik altijd prima slagen. Mijn zoon was afgelopen augustus 80 cm en had een winterjas in mt86, 92 was nog echt veel te groot. Nu kijk ik wel voor mt92.
Nou heb wel 5-6 winkels gehad in de stad, niks nul dat ik leuk vond of goed paste, beetje radeloos nu....
Heb je de jola al geprobeerd? En dan het merk just small. Mijn zoontje is ook smalletjes en fijn gebouwd maar heeft wel lengte. Dus altijd zijn de broeken te wijd etc. Maar bij de jola gaat het vaak goed, leuke dingen en niet zo duur!
Zara heeft ook babykleding. Just small is ook leuk, let wel goed op bij de broeken want die vallen niet allemaal smal. Bovenkleding is wel een succes. De mijne begint er alleen uit te groeien . Esprit: vind deze wel leuk: en ook binnen jouw budget: lichte zomeranorak BABY_BOYS - Esprit Online-Shop
Ik lees ook mee. Mijn meisje van 14,5 mnd is 89,5 cm en 9,8 kilo. Ook erg lang en smal. Boven zit ze in 92 en onder 92/98. Zit dan ook erg te twijfelen over de maat welke ik het best kan nemen aangezien ze erg hard groeit. Ben bang dat 92/98 in de zomer maar net aan is.
Ik heb een zomerjasje blauw maat 80.. En een bodywarmer mt 80.. Pb maar bij intresse laat ik je foto's zien
Ik denk dat je het beste 92 kan pakken voor de zomer. Ikzelf koop maat 98 denk ik. Want 92 zit maar net aan. Het is te hopen dat ze niet 2 cm per maand blijft groeien. Anders is 98 in de zomer alweer te klein Denk dat ik in de mnd mei voor de zomergoed gaat kijken.