Stukjes in toetjes

Discussie in 'De lounge' gestart door blike1987, 27 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Zijn er meer mensen die dit verschrikkelijk vinden??
    Mijn vriend vind mij maar raar maar ik hoef ze niet! BAH!
    Zit je lekker een toetje te eten en krijg je zo'n vies, klef stukje fruit in je mond... brrrrrrr

Stukjes chocolade vind ik trouwens wel oké ;)

2. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Ik hoef het ook niet, (ook geen chocola trouwens) ook geen vruchtvlees in sappen,

dus neeeeee vind je niet raar hoor,
    maar mijn omgeving vind mij wel raar, dus wellicht zijn we samen raar ;)

3. dekilene

dekilene Niet meer actief

Ja bahhhh brrrrrr

Chocolade vind ik ook niet erg

4. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Bah nee. In zoiets zachts en lekkers als een toetje moet je geen glibberige stukjes fruit in doen,,,

Vanaf peuterleeftijd lust ik dat al niet..

Harde dingen dan wel.. Stukjes noot, stukjes chocolade ofzo

5. Wollywell

Wollywell Bekend lid

31 okt 2010
    547
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ik hou er ook niet van. :)
    Ik eet het wel, maar heb liever gewoon kwark of yoghurt zonder stukjes erin.
    Behalve die van Mona, met die stukjes koek erin :p

6. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ik deel je mening echt ik heb dan meteen genoeg op bah.

7. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Chocolade vind ik prima maar geen stukjes fruit of andere stukjes. En ook geen vruchtvlees in het drinken idd hou ik ook niet van, maar ik hou ook niet zo van fruit. In ijs vind ik het ook niet lekker. Ik kan niet tegen bepaalde structuren op mijn tong. Misschien zit het tussen de oren maar ik krijg het niet weg.

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik vind het niet heel vies, maar zonder is wel lekkerder.

Vroeger vond ik het afschuwelijk, lekker glaasje sinaasappelsap en dan opeens een velletje tegen je lippen aan, brrrrrr..

9. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ja zooo vies. Ik vind alles met stukjes vies, inderdaad ook vruchtvlees in sap enzo. Vind ik altijd wel vervelend trouwens, als ik iets koop in de winkel waarvan ik denk dat het gewoon bijvoorbeeld aardbeiensmaak is in plaats van stukjes.. en dan maak ik het thuis open, BLEGH!

10. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Eindelijk mensen die mij snappen haha! Stukjes en vruchtvlees... The horror!!
    Ik verslind hele stukken rood vlees zonder piepen maar een stukje aardbei in mijn yoghurt? Nee dank je! :D

11. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Daarom neem ik altijd maar vanilletoetjes, daar zitten nooit stukjes in :D

12. Islah

Islah Niet meer actief

Ik vind alleen stukken fruit in jam irritant. Niet vies/smerig ofzo maar gewoon lastig, smeert zo raar. Dan denk je genoeg erop te hebben voor je boterham en dan heb je ineens een halve aardbei te pakken..? Dus voor mij het liefst jam zónder stukjes. Daarom koop ik ook meestal de allergoedkoopste, want kennelijk worden stukjes fruit in jam als iets luxe gezien ofzo...

13. Ik heb tot m'n 18e een afkeer van rijst gehad, omdat je voor mijn idee dan een mond vol met stukjes hebt.. Gaaadverdamme. Tegenwoordig lust ik het wel ;)

Ik ga wel nog steeds over m'n nek als er bijvoorbeeld een klontje in de melk zit ofzo.. Iehw!

14. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik vind die stukjes fruit ook zo ranzig! Bah word al niet goed als ik eraan denk. Straciatellayoghurt vind ik dan wel weer lekker!
    Wat ik trouwens ook vies vind is vruchtvlees in sappen. Alleen als ik zelf sinaasappels pers heb ik geen moeite met vliesjes in m'n sap.

15. Islah

Islah Niet meer actief

Ik vind klontjes in zelfgemaakte pudding/vla trouwens juist lekker. Maar dat zal wel raar zijn dan?

16. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Haha ik vind t juist heerlijk.... Kauwen op me toetje!!

17. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja bah! En dan niet weten wat je precies eet!!! Uuh, nee.

Mijn moeder zegt weleens: "ooh ik heb iets nieuws gegeten, lekker joh!" Mijn antwoord: "zitten er stukjes in?":):)

18. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Op t moment dat je een klontje in je melk hebt... Dan issie ook niet goed meer... Das idd eewwww

19. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Ik hoef ook echt geen vruchtvlees en stukjes! Ielhhhh.... Iedereen vind mij ook raar! ;)!
    Ik lust dus ook geen verse jus d'orange jakkes...

20. Islah

Islah Niet meer actief

Tenzij het gekookte afgekoelde melk is, want dan komt er zo'n vliesje op en dat kan ook weer oplossen in de melk waardoor er klontjes komen (in rauwe melk tenminste).

Deel Deze Pagina