Ik wilde vroeger ook nooit vruchtvlees en stukjes aardbei etc. in mijn toetje. Nu wel, heerlijk juist. Je hebt trouwens ook toetjes zonder stukjes he? Die heeft een vriendin van mij altijd! Weet zo snel niet welk merk het is, maar misschien iemand anders hier?
Godzijndank! Ik ben niet alleen! Ik word altijd raar aangekeken als er een toetje op tafel komt en ik vraag.. zittend er stukjes in? Wat bedoel je met stukjes er zit fruit in ja... precies stukjes... blegh.. tot nu toe nog nooit iemand gehoord die het hetzelfde noemt! Haha
Hahaha heeeeel herkenbaar!! Verschrikkelijk vind ik het.. vaak hebben mn schoonouders ook wel is van die gezonde yoghurt toetjes en dan vraag ik aaaaltijd; zitten er stukjes in!? haha, vruchtvlees in jus d' orange vind ik wel weer lekker. En die jam idd, van die vieze grote klodders aardbei, bleaghh.. vind normale aardbeien wel lekker hoor, maar in de jam. Ik loop altijd te porren in de jam met mn mes om maar geen stukjes te krijgen, en anders gooi ik ze gewoon weg.
Oh chipolatapudding.. Heerlijk! Al niet meer gegeten sinds ik mijn man ken dus Die lust ook geen stukjes. En griebelpap lust hij ook al niet (Griesmeelpap dus)
Wat denk je dan van die stukken aardbei in aardbeienjam... brrrrrr. Ik koop altijd de goedkoopste jam, want dat is vaak gewoon gelei ipv aardbeien haha.
Ah, ik doe mee met het clubje rare mensen. Chocola in vla is oké, stukjes sponsig fruit niet. (Verse fruitsalade in fruit heb ik trouwens weer geen moeite mee. Lekker juist!) Sinaasappelsap met vruchtvlees vind ik juist lekker.
Fruitsalade in de vla neem ik aan? Maar dat is inderdaad wel echt wat andersja... Ondanks dat ik stukjes niet vies vind... Heb ik toch wel veel liever vers fruit of desnoods ingeblikt fruit in m'n vla.
Ik vind het wel lekker. Wat ik niet lekker vind is dunne substantie met prut erin. Dus melk met van dat ontbijtspul of chocolade. Muesli in yoghurt vind ik wel weer prima.
Mijn dochter heeft precies hetzelfde, toetje slaat ze over als er stukjes in zitten en ze is echt een toetjesmonster! Alleen stracciatella vla vindt ze wel lekker.
Hahaha lol hier ook!! Ik word ook altijd raar aangekeken als ik vraag of er stukjes in zitten haha En jaah baah griesmeel vind ik ook zo vies!!
Brrrr nee ik mot dat ook niet! (Behalve chocolade) vroeger bij mijn oude oppas als ik daar bleef eten moest ik altijd mijn pap van hetzelfde bord eten als waar mn aardappels op lagen... Brrrrrrr.... Mijn vader zei dat ze vroeger express aardappels op bord lieten liggen zodat ze daar se vanillevla over konden gieten.. Bahbahbah! (Rijstepap is trouwens ook lekker)
Met stukjes fruit in toetjes nooit zo een last,maar had laatst zo een Mona toetje . De Brownie variant. Dacht lekker,maarje daar zaten dus echt vieze zachte sponzige stukjes in. Blllgggg Zo ga ik dus echt over mijn nek als je een hap van een lekkere kroket neemt en dan zo een stukje vertin je mond hebt wat lekker mee veert met kauwen. Echt hoef dan de eerste weken geen kroket meer
Oh nachtmerrie! Sommige vriendinnetjes hadden dat thuis ook. Dan zat ik naar dat bord te staren en hoefde ik echt geen toetje meer. Bahbahbah. Zum kotsen.
Ik ook niet, om die reden drink ik geen prik (behalve champie om de geboorte van dochterlief te vieren )