Ik hou ook absoluut niet van die stukjes fruit in een toetje! Bah! Chocolade stukjes lust ik wel Weet je wat een heerlijk toetje is?! Die bananen kwark van Mona! Die aardbei daarvan is ook lekker trouwens. Maar dan moet je wel degene nemen waarop staat 'zonder stukjes'
Oh ja dat moest ik ook ooit eens doen. Proberen met je lepel de bodem niet te raken, brrrr. Daarna hield ik scherp in de gaten of er kommetjes op tafel kwamen en dan pas antwoorden of je een toetje wil hahaha.
Nee ik hou er ook niet van. Vooral de jus d'orange van VD La Place. Dat je er zo'n lepel in zet en die gewoon in het midden blijft staan omdat het zo dik is bleghhh! En thuis pak ik bij verse jus eerst een zeefje als ik het in m'n glas giet whaha Toetjes idem, geen stukjes bah!
Toch fijn om te lezen dat er meer mensen geen stukjes in de toet lusten. Wij zijn allemaal toetjes mensen, maar onze jongste heeft al van kleins af aan iets tegen stukjes in de toet.. En wij het maar raar vinden Maar het is ook alleen als er al stukjes in het pak zitten, als wij zelf fruit door de yoghurt doen dan vind ze het wel lekker. Maar meestal houden we er wel rekening mee, gewone yoghurt hebben we altijd wel in huis, maar soms willen wij ook wel eens gewoon wel een toetje met stukjes
Precies hetzelfde! Manlief moet altijd een beetje om me lachen, maar ik eet om de stukjes heen. Behalve bij straciatella, das dan weer wel lekker.
Ja, ik vind dat dus ook zo smerig! En dan echt het fruit idd. Maar lust fruit uit blik meestal ook niet: veel te klef Mensen die het wel lusten, weten wat mij betreft gewoon niet hoe iets echt hoort te smaken.... Ik gooi dus altijd gewoon vers fruit door de yoghurt, als ik zin heb in yoghurt met fruit
Die ken ik dan niet, maar ik kon vroeger wel echt over m'n nek gaan van bitterkoekjespudding Daar ging ik echt letterlijk van kotsen
Ik maak alleen maar toetjes met verse stukjes fruit klaar. Al die kant en klare pakjes vind ik echt niet lekker.
Hier precies hetzelfde, verse aardbeien/fruit en chocolade oke maar die toetjes met dat slijmerige fruit brrrr eet ik echt niet. En ik eet ook geen toetje van hetzelfde bord waarvan ik het avondeten heb gegeten, dat vind ik ook vies.
Wat ik trouwens ook vies vind is van dat fruitpunch uit blik, zie ik weleens op verjaardagen en ik vind dat zo ranzig! Net als ananasschijfjes uit blik... Bleghh!
Vanilevla in hetzelfde bord waar je je aardappelen en groente hebt gehad vind ik heeeerlijk! Verse kiwi, banaan en aardbei in de yoghurt vind ik wel lekker. Maar voor de rest wil ik geen stukjes in mijn toetjes!
Neeee, zulke klontjes bedoel ik niet! Er zat echt zo'n hard stukje in zeg maar, wat in de fabriek verkeerd was gegaan. Ik heb m'n melk daarna heel lang gezeefd.. Al minstens 15 jaar geleden, maar ik weet het nog steeds!
En ik mijn ouders! haha!! Mijn dochter spuugt het ook al uit, dus hier komt niets met 'stukjes' op tafel!