Stukjes in toetjes

Discussion in 'De lounge' started by blike1987, Jun 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mawaikee

mawaikee Bekend lid

May 16, 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Iehl nee, van die vieze kleffe stukjes, bah!!!
    Wel lekker is met vers fruit, of chocola ofzo, maar de stukjes moeten nog wel hard zijn

2. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

Sep 28, 2006
    2,574
    4
    38
    Midden van NL
    Haha mijn zoontje van net 4 vind toetjes met stukjes ook heel vies, hij eet het dan liever niet! Ik dacht altijd dat hij daar wel overheen zou groeien.... maar ben daar nu wat minder van overtuigd :D

Ik koop nog wel gewoon toetjes met stukjes, dan heeft ie gewoon pech. Maar af en toe koop ik van Melkunie of zo die fruityoghurt zonder stukjes, is hij ook weer blij :D

3. Survivor

Survivor Bekend lid

Oct 23, 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Toetjes horen gewoon geen stukjes te hebben. Een tijdje terug stukken fruit in de yoghurt geprobeerd te doen, maar die viste ik er toch al gauw weer uit.
    Edit: Drinken met stukjes is ook walgelijk ja.

4. Carlien

Carlien Fanatiek lid

Feb 23, 2010
    2,133
    1
    36
    Twente
    Stukjes vind ik idd ook maar af en toe lekker (liever vers)
    Chocolade kan dan weer wel, maar dan moet het niet te hard zijn..
    Vruchtvlees vind ik wel lekker, als het maar niet zo is dat je bestek nodig hebt..

Wat ik wel echt vervelend vind is een lekker manderijntje VOL met pitjes! Dat je drukker bent met de pitjes dan met eten!;)

Wel leuk om te lezen dat ik niet de enigste ben..

Groetjes,
    Carlien

5. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

Jun 5, 2011
    5,097
    503
    113
    Ik vind het ook zooo ranzig!
    Mijn man had van de week ipv vanille kwark bananen kwark meegenomen gadverdamme echt heel mijn mond vol met stukjes...

6. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

Sep 13, 2011
    2,088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Ik lust het ook niet! En ook geen vruchtvlees in sapjes enzo! En ik eet geen fruit of groenten oid met een velletje zoals kersen, druiven, tomaten enzovoort.. Ik eet en drink dus alleen als de structuur van iets klopt! Dus geheel vloeibaar of stukjes ofzo... Heeft niets met smaak te maken, want ik eet en drink bijvoorbeeld alles met tomaat en sinaasappel, maar gewoon alleen niet zo tomaten of sinaasappels, ook lust ik druiven en kersensap e.d. maar ik eet ze echt niet zo.

Ooit is mij verteld dat het vaak te maken heeft met hoe je vroeger te eten kreeg! Ik kreeg alleen maar potjes van mijn moeder tot ik 3 was, zelfde bij mijn schoonzusje en die heeft het ook en mijn man niet! In mijn omgeving klopt de theroie in ieder geval aardig en daarom geef ik mijn zoontje ook alles vers en gewoon zoals iets is of in stukjes!

7. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

Sep 13, 2011
    2,088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Jaaaa, die is echt lekker!! Eindelijk kwark gevonden in die smaken zonder allerlei brokken erin! :D

8. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,196
    35,905
    113
    Ik vind dat ook heel vies, moet er zelfs bijna van kokhalsen. Vruchtvlees vind ik ook niet lekker.

9. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,237
    6,098
    113
    Ooh ik vind het allemaal heerlijk :), sinaasappelsap is voor mij geen sinaasappelsap als er geen vruchtvlees in zit.

En inderdaad, lekker kauwen op je toetje, hmm!

Maar ik kan me wel voorstellen dat er genoeg mensen zijn die dat vies vinden, zoon en ex vinden dat ook allebei erg smerig. Dochterlief eet wel lekker met mij mee :D

Maar ik gruw weer van warm fruit (pizza hawai of pilaf bleeh) of het ergste: gekookte worteltjes..die dingen horen gewoon rauw/koud in mijn ogen, zoals ze geboren zijn.

10. Miekje83

Miekje83 Actief lid

Jul 13, 2010
    100
    0
    16
    Herkenning, haha, echt heel vies stukjes in toetjes!
    Mijn zoontje wil ook geen stukjes.

11. vgg

vgg Bekend lid

Oct 8, 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    Neeeee, teotjes zijn niet om op te kauwen. Van kleins af aan gruwel ik er al van. Ik heb dat trouwens ook bij pitjes in fruit. Kiwi's zijn hell! Druiven met pitten en manderijnen met pitten ontleed ik liever eerst. ;)

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    wat ik echt vreselijk vind is chocolade ijs met choco stukjes erin. en nérgens kan ik choco ijs kopen (in bak) zónder stukjes erin. mn grootste frustratie ooit :p

13. Beertje123

Beertje123 Actief lid

Apr 9, 2013
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nog steeds op zoek naar een lekker pak aardbeien yoghurt ZONDER stukjes hahah :D

Share This Page