Iehl nee, van die vieze kleffe stukjes, bah!!! Wel lekker is met vers fruit, of chocola ofzo, maar de stukjes moeten nog wel hard zijn
Haha mijn zoontje van net 4 vind toetjes met stukjes ook heel vies, hij eet het dan liever niet! Ik dacht altijd dat hij daar wel overheen zou groeien.... maar ben daar nu wat minder van overtuigd Ik koop nog wel gewoon toetjes met stukjes, dan heeft ie gewoon pech. Maar af en toe koop ik van Melkunie of zo die fruityoghurt zonder stukjes, is hij ook weer blij
Toetjes horen gewoon geen stukjes te hebben. Een tijdje terug stukken fruit in de yoghurt geprobeerd te doen, maar die viste ik er toch al gauw weer uit. Edit: Drinken met stukjes is ook walgelijk ja.
Stukjes vind ik idd ook maar af en toe lekker (liever vers) Chocolade kan dan weer wel, maar dan moet het niet te hard zijn.. Vruchtvlees vind ik wel lekker, als het maar niet zo is dat je bestek nodig hebt.. Wat ik wel echt vervelend vind is een lekker manderijntje VOL met pitjes! Dat je drukker bent met de pitjes dan met eten! Wel leuk om te lezen dat ik niet de enigste ben.. Groetjes, Carlien
Ik vind het ook zooo ranzig! Mijn man had van de week ipv vanille kwark bananen kwark meegenomen gadverdamme echt heel mijn mond vol met stukjes...
Ik lust het ook niet! En ook geen vruchtvlees in sapjes enzo! En ik eet geen fruit of groenten oid met een velletje zoals kersen, druiven, tomaten enzovoort.. Ik eet en drink dus alleen als de structuur van iets klopt! Dus geheel vloeibaar of stukjes ofzo... Heeft niets met smaak te maken, want ik eet en drink bijvoorbeeld alles met tomaat en sinaasappel, maar gewoon alleen niet zo tomaten of sinaasappels, ook lust ik druiven en kersensap e.d. maar ik eet ze echt niet zo. Ooit is mij verteld dat het vaak te maken heeft met hoe je vroeger te eten kreeg! Ik kreeg alleen maar potjes van mijn moeder tot ik 3 was, zelfde bij mijn schoonzusje en die heeft het ook en mijn man niet! In mijn omgeving klopt de theroie in ieder geval aardig en daarom geef ik mijn zoontje ook alles vers en gewoon zoals iets is of in stukjes!
Ooh ik vind het allemaal heerlijk , sinaasappelsap is voor mij geen sinaasappelsap als er geen vruchtvlees in zit. En inderdaad, lekker kauwen op je toetje, hmm! Maar ik kan me wel voorstellen dat er genoeg mensen zijn die dat vies vinden, zoon en ex vinden dat ook allebei erg smerig. Dochterlief eet wel lekker met mij mee Maar ik gruw weer van warm fruit (pizza hawai of pilaf bleeh) of het ergste: gekookte worteltjes..die dingen horen gewoon rauw/koud in mijn ogen, zoals ze geboren zijn.
Neeeee, teotjes zijn niet om op te kauwen. Van kleins af aan gruwel ik er al van. Ik heb dat trouwens ook bij pitjes in fruit. Kiwi's zijn hell! Druiven met pitten en manderijnen met pitten ontleed ik liever eerst.
wat ik echt vreselijk vind is chocolade ijs met choco stukjes erin. en nérgens kan ik choco ijs kopen (in bak) zónder stukjes erin. mn grootste frustratie ooit