Dr Brown's fase 4 Y-speen

Discussion in 'Voeding' started by Pinkflower, Mar 15, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

Apr 11, 2014
    1,111
    75
    48
    Ik ben benieuwd of iemand van jullie Dr Brown's fase 4 Y-speen gebruikt en waar je deze hebt gekocht?
    Ik kan deze speen niet vinden bij bijvoorbeeld Prenatal of Etos, wel de fase 4 papspeen.
    Er word alleen melk uit de fles gedronken en geen pap.
    Of iemand een tip om een andere speen te gebruiken voor boven de 9 maanden?

Groeten Pinkflower

2. xjeannii

xjeannii Actief lid

Apr 15, 2016
    403
    2
    18
    Ik heb me ook rotgezocht naar die speen, maar kon hem alleen via 2 internet websites vinden en dan was het in totaal 14 euro voor 2 spenen. (thuisbezorgd)
    Misschien kan je etos eigen merk speen op de dr..brown fles doen? ik lees hier vaker dat dat kan.

3. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

Jun 23, 2014
    6,100
    3,487
    113
    Waarom wil je een nieuwe speen? Als het nu goed gaat en je er toch geen pap uit doet, kan je toch gewoon gebruiken wat je nu gebruikt.

4. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

Apr 11, 2014
    1,111
    75
    48
    Bedankt voor de Etos tip.

Omdat ze richting 10 maanden gaan en dan de 9 maanden speen mogen (Y speen).

5. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

Jun 23, 2014
    6,100
    3,487
    113
    Jaa maar het is niet nodig. Borsten veranderen ook niet, dus een speen hoeft ook niet te veranderen. Zeker niet als het goed gaat.
    Maar fijn dat het gelukt is

6. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

Jun 17, 2016
    1,778
    32
    48
    Mijn zoontje is bijna elf maanden en drinkt zijn laatste fles nog steeds met een nummer 2 speen van dr Brown. Weliswaar met een iets groter gaatje, dat wel.
    Het gaat niet om de maanden, maar om de zuigkracht. ZL heeft flinke zuigkracht en een speen met een groter gat gaat veel te hard voor hem.

Hij is nu ook steeds flink aan het proesten als hij uit zijn rietjesbeker drinkt. Hij krijgt hier thee en diksap uit. Hij is nu aan het leren om met mate te drinken, maar goed de dag erna is hii dat vergeten en verslikt zich weer. 😂

Dus als het goed gaat met die speen, gewoon houden.

7. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

Apr 11, 2014
    1,111
    75
    48
    Ik hou het maar bij de spenen die we hebben. Ze drinken er prima uit.

Share This Page