ok heel kort... die van mij vertikt het dus om zelf een beker vast tehouden. heb al allerlei bekers geprobeerd maar ze doet het gewoon niet. als ik dr handjes naar de beker breng of naar de handvatten ze laat meteen weer los... als ik ze niks geef drinkt ze gewoon echt niet maar soms heeft ze echt dorst dus wil er ook niet te streng inzijn. zal het ooit goedkomen dat ze zelf de beker vastpakt?
Die van mij doet het ook niet terwijl hij eigenlijk wel weet hoe het moet. Ik zet de antilekbeker dan voor hem neer en soms pakt hij hem wel maar meestal niet en dat geef ik hem toch weer wat drinken. Zal vanzelf wel goed komen daar maak ik mij niet zo'n zorgen over.
Die van mij doet dat ook pas sinds 2 weken. Opeens pakte ie zijn tuitbeker zelf en dronk ie er uit Sindsdien doet ie niet anders.
Hier is het zoals de wind waait zou ik bijna zeggen. Vandaag heeft ze bijna de hele dag alleen gedronken, dan hoef ik alleen de beker iets op te tillen, gisteren ging het zoals jij beschrijft. Ik besteed er weinig aandacht aan, het komt op den duur vanzelf wel denk ik.