Huis te koop: Johannes Verhulststraat 45 1071 MS Amsterdam - Foto's [funda] Zoek je nog een leuk stulpje??? Fijne kindvriendelijk groene tuin.......(met heeeeeel veeeeel inkijk van de achterbuurtjes!!!)
WTF die wolf voor die deuren?! En ik zou echt never nooit niet zo willen wonen. Helemaal hutje mutje. Je hebt dan wel een grote keet, maar niks geen ruimte om je heen. Nee, geef mij maar een dikke woonboerderij.
Kan het niet erg vinden dat het net boven budget is Wat een ongezellig huis, zou ook niet midden in de stad willen wonen. Voor dat geld liever een leuk boerderijtje!
Het is inderdaad ontzettend lelijk, maar ben ik hier de enige die dit te ver vind gaan, om dit hier zomaar neer te zetten ? Die mensen hebben ook recht op privacy. Moet er niet aan denken, dat mijn inrichting en inboedel zo openbaar worden gemaakt !
Ik vind het wel mooi eigenlijk.. Heb alleen net niet zoveel spaarcentjes in de kast liggen.. Maar zou me opzich niet schamen als dat mijn huis was hoor...
Link van het AD staat eerder in dit topic, hierbij staat een foto van het huis. Het is niet zo heel moeilijk om dan op funda te gaan kijken met als richtlijn Amsterdam en boven de twee miljoen. (niet dat ik dat zou doen, maar dit kun je verwachten als je bn-er bent)
Vind ik ook hoor, als het op Funda staat. Er zijn zoveel BN'ers die hun huis te koop hebben, het zijn soms net mensen