Toen ik zwanger was van Lars had ik een kalender over zwwangerschap (van marianne Croon en die andere haha) en daar kon je iedere dag iets lezen over de zwangerschap. Nu ben ik ondertussen al tig boekhandels en de prenatal afgelopen maar ik kan nergens die kalender, uberhoubt kan ik geen zwangerschapskalender vinden! Iemand ergens een kalender gezien? Bruna en Bol hebben er ook geen!
kijk eens op http://www.babyopkomst.nl Daar heb je een online kalender, maar je kunt hem ook laten drukken.
nee zo iets bedoel ik niet. Er stonden allemaal weetjes op over de zwangerschap, niet alleen over de groei van je kindje. Ook over eten en emoties en verwachtingen enz.
ik heb van de week bij een boekhandel van ons gezien, misschien bij de grotere boekhandels dat ze hem verkopen.
ik ben bij bruna, c&a, v&d, prenatal, en wat kleine boekhandels geweest. Maar nergens. @kwebbeltje, ik kan niet zien wat voor iets het is, de beschrijving lijkt er wel op.
Ik heb nogmaals even gesnuffeld, maar ik kom steeds bij de volgende kalender uit van A. Somers Daar verwijst mijn vorige link uiteindelijk ook naar. Moet je maar eens op het net gaan googlen (alsof je dat nog niet gedaan zou hebben ) Succes Kwebbel
Ik heb er een bij Etos gekocht. (Elke dag staat er een tip of een leuk verhaaltje. En de groei van het kindje. Van Kinderen, Jonge Gezinnen.) Voor nog geen 10,-. Ik weet niet of ze die nog hebben natuurlijk..... Groetjes Suus