stuntende dreumeskerel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door TinaTeenslipper, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    na 2 meiden is onze jongste een knulletje en hij is nu 14 maanden maar jeetje wat een stuntman. doet dingen die de meiden nooit gedaan hebben. klimt overal op en in en dus zeer regelmatig dat ie weer ergens vanaf kukelt, valt of zijn eigen pijn doet. nu net ook weer is hij aan het stunten met zon heel klein wit Ikea stoeltje. wil hij op gaan zitten maar blijft weer met zijn voetje ergen hangen en plop weer voorover. schaafwond, tand door de lip en dan uiteraard brullen als een echte kerel....ik kan hem toch niet heel de dag in de box zetten. ik ben er heel de dag bij maar moet ook weleens even plassen, naar de keuken of de deur opendoen voor iemand.

is dit typisch jongen of heb ik gewoon geluk gehad met mn meiden.

tis zon lief kereltje en vind het zo zielig dat ie iedere keer zich pijn doet:)

2. Aislin

Aislin Actief lid

2 dec 2010
    280
    0
    0
    NULL
    Westervoort
    typisch een jongen:)

mijn mannetje klimt ook overal op.. doodeng;)
    of hij gaat rennen terwijl hij dat nog niet kan..en dan gaan zijn voetjes te snel en dan valt hij weer...
    probeert ook over de hond heen te kruipen...

noem maar op!

3. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Mijn dochter doet het ook...word er niet goed van :p

Overal op kruipen (kroop met 10 maanden hup de trap op helemaal naar boven, ook de open zoldertrap ging ze maar proberen...), overheen, onderdoor, tussenlangs. En inderdaad overal ook weer vanaf vallen met schaafwonden, bulten, blauwe plekken, bloed en tanden door haar lip als gevolg.

4. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Hier is onze zoon behoedzamer en dochter juist de rauwdauwer. Overal op klimmen, hoe hoger en gevaarlijker hoe beter. Klimt zelf de glijbaan op en duikt zonder aarzelen op haar buik naar beneden. En stoelen zijn om op te staan, zitten is te saai :D

5. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.057
    2.555
    113
    Limburg
    Zo herkenbaar! Mijn zoontje is ook zo'n stuntman. Overal probeert hij op te klimmen en een stoel is inderdaad niet om op te zitten volgens hem. Sinds kort kan hij zelf op de bank, maar ziet nog niet in dat hij er net zo hard weer vanaf kan kukelen. Vanmorgen liet hij zich achterover vallen van de bank, kon hem nog net op tijd grijpen!
    Hij heeft ook echte jongensbenen, blauwe plekken, schaafwond op de knie... Daar krijgen we nog wat mee denk ik haha.

6. stella84

stella84 Actief lid

8 jan 2011
    169
    0
    0
    We hebben alleen een zoon, dus geen vergelijkingsmateriaal. Maar dat is inderdaad ook een stuntman(netje). In het begin stond ik doodsangsten uit. Maar inmiddels heb ik geleerd om er niet meteen op af te sprinten als ie weer eens valt. Meestal is er niks aan de hand, staat ie op en gaat weer verder met iets anders of probeert het nog eens. Volgens mij heeft deze mama er meer last van dan zoon zelf. :cool: Succes!

7. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeer herkenbaar, af en toe tot hartverlammingen toe voor mama/mij! Echt een drama! Gelukkig alt de schade tot nu toe mee, veel blauwe plekken en pas 1 litteken...

8. Storm

Storm Niet meer actief

Hier ook zo'n durfal. Onvoorstelbaar. En de box was nog enige tijd een plek waar hij (en ik dan ook) tot rust kon komen, tot hij ontdekte hoe hij eruit kon klimmen. Beetje jammer.

9. Delta

Delta Niet meer actief

Hier ook mijn dochter doet allemaal enge dingen, tegen de bank aan klimmen, aan de box, de verwarming. Ik houd vaak mijn hart vast.

10. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    #10 Pluis81, 21 jun 2013
    Laatst bewerkt: 21 jun 2013
    Nee hoor,meisjes doen het ook!

Onze dochter klimt overal op,die moet ik goed in de gaten houden..

Ik hoorde haar klagen en jengelen,hing ze ondersteboven in de mand :D
    Bekijk bijlage 333294

11. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
  12. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
  13. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Op de stoel..

14. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    O man, t is wat hoor, een jongen in huis...
    Nou heb ik geen dochters, dus kan niet vergelijken, maar t is echt een wildeman...

Check zn 'oorlogswonden'... ;)
    Hier was hij ook een maand of 14/15, wilde via een stoel op de vensterbank klimmen, stoel schuift weg, hij ook, kletterboem op het tvmeubel, die in diggelen, hij blauw...
    Zucht, en zo heb ik nog 100000 voorbeelden!

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik alleen de openingspost gelezen maar ik zeg, typisch jongen :)

Als ik kijk naar die 2 van mij en dan naar de dochters van vrienden...Pfff wat een verschil! Ik zou hem gewoon z'n dingetje laten doen mits hij natuurlijk echt iets gevaarlijks doet.
    Soms vind ik het heerlijk om even lekker te 'tutten' met de dochter van m'n vriendin i.p.v 'mama gooi je mij even op het bed/bank', 'ik ga je omduwen / gebruiken als klimrek' :D Of dat ik weer een halve hartverzakking krijg omdat er weer eentje de klimgeit uithangt ;)

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    :D zulke foto's hebben wij ook.. De 'mooiste' was een mega blauw oog (maar dan ook écht blauw/paars en weet ik veel wat voor kleuren nog meer) omdat hij precies met zijn oog op de badkraan gevallen was ;)

17. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    En je ziet het hier nog niet eens zo goed, maar wat een blauw paarse wang / voorhoofd was dat zeg!
    En als het dan 1x gebeurt, nou ja, maar hij zit wekelijks onder de blauwe plekken en butsen / bulten, ze denken hier in de buurt vast dat ik hem af en toe een ram verkoop, whahaha... :p

En het zijn idd zulke domme dingen, kan er niet bij met mn hoofd, gelukkig ben ik niet zo schrikkerig, maar toch, af en toe zit mn hart in mn tenen... ;)

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    :D haha ja inderdaad! Wij zeggen ook weleens, mensen moeten onderhand denken dat we ze mishandelen ofzo want, sjonge jonge..Vaak ontdek je ook blauwe plekken dat je geen idee hebt hoe dat nou weer gekomen is.

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    M en T deden dat beide niet. S is onze stuntman. Dus (ook) kwestie van karakter :p

20. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    hier ook een bob de bouwer pffff.... Mijn dochter deed al die gekkigheid niet maar hij bezorgt me regelmatig een hartverzakking

Deel Deze Pagina