Hier ook zo`n monster, inmiddels wel gewend aan, maar de eerste tijd wist ik ook niet hoe ik het had. Wat een verschil met zus die dat nooit deed. Na bijna 3 jaar, heeft hij een blauwe oorlel gehad, bulten, blauwe plekken en mist hij een stuk tand. Maar meestal ging het goed....
Ook hier in huis een kleine stuntman. Wil overal op, onder en tussendoor kruipen/klimmen. Klimt tegen de glijbaan aan naar boven en glijdt dan op z'n buik weer naar beneden. Vanmiddag viel hij tegen de hoek van salontafel aan. Brullen natuurlijk, maar logisch, want precies onder z'n oog. Er zat een hoekbeschermer, maar die had hij er afgetrokken, net als de andere 2. Tafel is nu nog op 1 hoek beschermd. Toch maar effe nieuwe halen.
Ohhhh hier nu een kleine donder die steeds op de bank wil rennen. Wij willen het niet hebben maar als je effen niet kijkt dan neemt hij meteen zijn kans. Met als gevolg dat hij er vandaag vanaf gevallen is. Denk je dat hij het dan misschien wel even laat maar nee hoor, hij was nog geen 5 minuten later weer bezig. En klimmen heeft hij sinds vorige week ook uit gevonden. Gelukkig nog niks echt gebeurd maar zit erop te wachten...
Wij zeggen altijd, het is niet de vraag of we een keer bij de eerste hulp terecht komen maar wanneer...
Wij zeggen tegenwoordig dat we er een strippenkaart hebben, al drie gebroken armen en een gebroken sleutelbeen... Afkloppen, de jongste tot op heden nog niet...
Mijn zoontje niet hoor, dat is echt geen durfal. Hij is nergens bang voor, stapt overal op af, maar stunts uithalen zoals ik hier lees doet hij niet. Hij is ook niet echt lenig, nogal houterig eigenlijk. Hij kon wel met 13 maanden al lopen, en verder is hij motorisch ook helemaal op orde. Maar hij zal niet snel ergens op of in klimmen.
Deed die van ons 2 weken geleden ook nog niet. Bereid je dus maar vast voor hahaha... Ik kon hem gemakkelijk alleen laten want hij deed toch niets wat dat betreft maar nu zie ik dat beentje overal bij omhoog gaan om te kijken of hij erop kan. Kan zo veranderen zie je maar
haha herkenbaar! ik had een keer de doktersdienst aan de telefoon, omdat mijn zoon voor de derde keer die week op zijn tandvlees was gevallen... scheur erin... ik bang dat het nooit meer dicht zou gaan... nee hoor mevrouw tandvlees heelt wel. Nou ok ik hang op.... en BENG maakt ie me toch weer een smakkerd op zijn stoeltje vol op zijn neus en toch al kapotte mond het was rond kerst, dus hij was even onze Rudolph
pfff telkens als ik "baby en dreumes" open en snel over de topictitels heenkijk zie ik altijd 1 rare titel en dat is deze hier,ik lees altijd "stinkende dreumeskeutel" ik kan er niks aan doen maar dat lees jk altijd als ik snel over die titels heen lees sorry TS haha veel succes met jullie dreumesen
Jij nog naast je bed, dat scheelt... Hier kwam hij al vanaf het moment dat hij kon kruipen buiten, met keutels aangesjeesd, nu zegt ie: mama... kijk is, hondendrol!!! En houdt ze triomfantelijk onder mn neus... :x (en nee, die liggen niet in de tuin, maar we wonen aan het bos, en daar vindt hij nogal eens wat... grmbl) Dus het is niet alleen een rauwdouwer, maar ook echt een viezerik, nergens bang voor, nergens vies van, iit zn moeder...
Joh die van mij loopt dikwijls tegen de muur aan in zijn enthousiasme. Dat heeft hij wel van mij. Ik struikelde nog over een zandkorrel. Maar het is een echte bikkel, want als hij valt, wrijft hij even over zijn knietje en loopt weer verder. Als hij huilt weet ik dat hij echt goed pijn heeft ook.
Hier is zoonlief de houterige en voorzichtige, dochterlief is de durfal. Toen ze nog geen jaar oud was vonden we haar zo. Ze heeft wel regelmatig blauwe plekken maar het verbaast me ook hoe soepel ze overal toch ook weer af klimt....
Hahaha Nee hier had hij hem zelf geproduceerd Partyrocker: ja dat is inderdaad waar. Als er echt gehuild wordt hebben ze zich ook echt pijn gedaan. Lili81: mooi te zien, eerst stoel, dan tafel en hoppa op de vensterbank
hier een dochter die kan stunten, ze kon nog niet lopen maar kroop echt overal bovenop de grote eet tafel, kasten, tafel stoel, via de salon tafel schuift ze gewoon de tafel stoel ernaast. op de trampoline via de glijbaan trap op en af en ja helaas gaat het dan ook weleens mis ze heeft continu wel blauwe plekken op haar benen/knieen en nu weer een dik bult op haar hoofd.
het is gevaarlijk maar wel heel erg slim gedaan! je moet echt enkele stappen vooruitdenken en doen om daar te geraken, voor nog niet eens een jaar oud te zijn is dit heeel erg slim gedaan
Mijn zoontje is ook echt een stunter: op de bank spingen (en er dan bijna voorover eraf duiken, gelukkig tot nu toe altijd gevangen), met kussens 2 keer zijn lengte sjouwen en dan ook half van de bank struikelen, op het venster klimmen etc. Hij heeft ook regelmatig blauwe plekken en zelfs al een aantal keer een blauw oog. Het hoort erbij maar het staat zo raar als ik buiten met hem wandel.. mensen kijken je toch met een schuin oog aan, alsof wij degenen zijn die hem pijn doen (of misschien denk ik dat alleen maar) maar goed.. je doet er niks aan! Behalve overal tubes vallen en stoten gel hebben, dat spul helpt echt super goed!