Zoals de topictitel vraagt.. Welk geurtje voor een 14 jarig meisje? Volgende week een verjaardag, maar geen idee wat lekker is voor die leeftijd... Liefst rond de 10 a 15 euro
Dat is lastig, dat is zo persoonlijk. Ik vind Beverly Hills van Georgio een heel lekker jonge meisjes luchtje.
Ik zou denk ik een bon doen van een parfurmerie Mijn dochter vind de zwitsal parfum lekker. Maar idd erg persoonlijk.
Deze had ik vroeger inderdaad ook in mijn pubertijd . Nog steeds een lekker geurtje. Naomi campbell - ( goude fles) was ook favoriet toen. J.lo - glow
Ik zou een bon van de parfumerie cadeau doen. Mijn buurvrouw gaf me vroeger twee jaar achter elkaar een parfum die ik vreselijk vond stinken. Zonde van haar geld.
Ik zou ook voor een bon gaan. De parfum (noa) die ik ruim 20 jaar geleden heb gekregen staat nog steeds voor minstens 75% vol in de kast
Te laat gezien! Jammer, want ik wist wel een 'hit' voor meiden van die leeftijd. Was ze blij met de bon?
Uiteindelijk geen bon gehaald maar een pakketje gemaakt met spulletjes die ze anders ook vroeg... (haarverzorging, spiegel, nep plantje etc)
@bonnie1 @tuc Het is bodymist van Victoria's Secret. Normaal kost een fles ongeveer €13, maar in de aanbieding €10 (vaak bij Kruidvat). Ze zijn erg gewild bij jonge meiden (tenminste: bij mijn nichtje en bij mijn leerlingen).
Ja hier ook hoor bij dochter van 15 jaar. Ze heeft zowat de hele collectie Ook Guess bodymist blijft favoriet Ik gebruik ze zelf ook stiekem van haar