Korting tot 50 % te boeken tot 3 februari geloof 12 uur. Kijk bij aanbiedingen en dan moet je even wachten, in het midden komt dat grote blauwe beest te voorschijn met een stuntverkoop Wel weinig beschikbaar maar dacht deel het even hier.. Groeten Worstenbrood!
Van euro disney zelf! Weet helemaal niet dat je hier linkjes mag plakken, dus bij deze Disneyland® Resort Paris : kom en droom weg in de magie van Disney® Parken en Hotels!
de korting voor 50% is t/m februari en de 40% korting is t/m maart. Vind ik denk ik nog een beetje koud.... Wel goede actie op zich
Volgens mij wel, maar helemaal 100% zeker weten doe ik het niet. Lijkt me wel, anders kan je een 12-jarige kleine persoon voor een 10jarige boeken en dus gratis.
Je kunt je kinderen nog bij laten schrijven tot 26 juni geloof ik. Maar volgens mij is vanaf dan die bijschrijving niet meer geldig. Ik zou het dus nu niet meer doen.
Ik heb inderdaad geinformeerd bij gemeente en dat moet alleen kost een ID voor kind onder de 13 maar 9 euro! Veel goedkoper dan 3 jaar geleden toen moest ik nog 43 euro betalen!