sturen jullie kerstkaarten?

Discussie in 'De lounge' gestart door mausi, 26 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    nee doen we al tijden niet meer aan

2. Jaa ik vind het zo leuk :)
    Altijd foto kaarten van mijn kindjes!

3. girlwithredhair

girlwithredhair Actief lid

9 mrt 2013
    260
    0
    0
    013
    Normaalgesproken wel, vind het leuk om ze te schrijven en leuk om ze te ontvangen! Probeer er voor de meesten ook iets persoonlijks op te schrijven, en stuur er zo'n 40 schat ik.

Ben nu echter 6 januari uitgerekend, en dan sturen we uiteraard ook geboortekaartjes. Dus denk dat we dit jaar de kerstkaarten overslaan...

4. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Nee, al een aantal jaren niet meer.
    Nu bewaar ik altijd de adressen erg slecht.. Dus dat is al een probleem, bovendien vergeet ik ze op de post te doen..

En nee, ik hoef ze ook niet te ontvangen, ik heb er geen plaats voor. Vind het ongelooflijk rommelig..

De oudste deelt ze wel uit op school onder de klasgenootjes.. Maar vorig jaar was ze het ook vergeten. Tja, ze lijkt op d'r moeder.

5. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Ja, zeker weten!
    Vind ik het leukste van de kerst.
    Kaarten aan een lijn in huis.
    Gezellig..

6. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Nee al een aantal jaar niet meer. Vind het zonde van mijn geld.
    Wij maken meestal wel een fotoshop of collage die we op facebook zetten.

7. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Misschien heb je er al rekening mee gehouden, maar mocht je geboortezegels gaan plakken dan kun je ze beter voor januari halen omdat ze dan weer 4/5 ct duurder worden!

Wij verstuurden altijd wel kerstkaartjes, maar onze dochter is 13 januari jarig en nu versturen we een uitnodigingskaartje voor haar verjaardag met een kerstgroet erin.

8. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Ik stuur 2 of 3 kaarten: ouders, schoonouders, schoonzus, zwager. Ik krijg toch nooit wat terug, al stuur ik 40 kaarten, dus ben er nu wel een beetje zat van.

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nee, haat aan die lelijke, boomverwoestende, geldvretende rotdingen.

Sorry ik verander altijd spontaan in Scrooge als het over kerstkaarten gaat .

10. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ja ieder jaar opnieuw. Vind het altijd ontzettend leuk om ze weer te sturen en te ontvangen

11. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Ja normaal wel, vind het wel leuk om te doen ook. Dit jaar gaan er alleen ook binnenkort geboortekaartjes uit en dat vind ik dubbelop.

12. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ja! :) Maar alleen naar die mensen die er echt toe doen en dan voor ieder een persoonlijke boodschap. Dat laatste vind ik heel belangrijk, al die onpersoonlijke digitale troep lees ik vaak niet eens...verdwijnt meteen in de digitale prullenbak. ;) Ik ben er wel even mee bezig en het kost wat meer, maar daar gaat het juist om...dat je echt nog even moeite doet voor diegene. Verjaardagskaarten idem.

13. Druppie

Druppie Actief lid

30 okt 2006
    107
    0
    16
    Wij zijn een aantal jaren terug begonnen om het geld wat we normaal aan kerstkaarten uitgeven, over te maken aan een goed doel. Bevalt erg goed!

14. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ik ook! Dus doe het nog steeds elk jaar. Ik vind een echt kaartje ook vele malen leuker dan een e-card ofzo. Ik heb de e-card nooit begrepen.

15. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Wij versturen binnen kort verhuiskaarten.
    En laten het er in verwerken. 2 in 1 klap.

Anders verstuur ik er maar een stuk of 5a6, en de rest breng ik weg.

16. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.224
    23.297
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Vind het zonde van het papier, zonde van het geld. Ik zit er ook niet op te wachten om te krijgen eigenlijk. Sinds een paar jaar geef ik het geld aan een goed doel. Dit jaar de stichting AAP.

17. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam

Dit! Ik vind het altijd een beetje onzin en zeg het ook eerlijk dat ik niets terug stuur als ik iets ontvang.

18. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Ja, alleen aan mensen die belangrijk voor me zijn. Kom vaak niet boven de 20 uit
    Word 3e jaar met fotokaart

19. Islah

Islah Niet meer actief

Nee en ook nooit gedaan

20. Roos123

Roos123 Niet meer actief

Ik ben er mee gestopt. Ik had namelijk online prachtige, dure kaarten gemaakt. Ik geloof dat het in 2010 was. Toen de kaarten bezorgd werden zag ik dat er opstond: een gelukkig 2010 ipv 2011. Mijn stomme fout! Ik heb ze allemaal weggegooid en nooit geen kerstkaart meer aangeraakt.

Deel Deze Pagina