Normaalgesproken wel, vind het leuk om ze te schrijven en leuk om ze te ontvangen! Probeer er voor de meesten ook iets persoonlijks op te schrijven, en stuur er zo'n 40 schat ik. Ben nu echter 6 januari uitgerekend, en dan sturen we uiteraard ook geboortekaartjes. Dus denk dat we dit jaar de kerstkaarten overslaan...
Nee, al een aantal jaren niet meer. Nu bewaar ik altijd de adressen erg slecht.. Dus dat is al een probleem, bovendien vergeet ik ze op de post te doen.. En nee, ik hoef ze ook niet te ontvangen, ik heb er geen plaats voor. Vind het ongelooflijk rommelig.. De oudste deelt ze wel uit op school onder de klasgenootjes.. Maar vorig jaar was ze het ook vergeten. Tja, ze lijkt op d'r moeder.
Nee al een aantal jaar niet meer. Vind het zonde van mijn geld. Wij maken meestal wel een fotoshop of collage die we op facebook zetten.
Misschien heb je er al rekening mee gehouden, maar mocht je geboortezegels gaan plakken dan kun je ze beter voor januari halen omdat ze dan weer 4/5 ct duurder worden! Wij verstuurden altijd wel kerstkaartjes, maar onze dochter is 13 januari jarig en nu versturen we een uitnodigingskaartje voor haar verjaardag met een kerstgroet erin.
Ik stuur 2 of 3 kaarten: ouders, schoonouders, schoonzus, zwager. Ik krijg toch nooit wat terug, al stuur ik 40 kaarten, dus ben er nu wel een beetje zat van.
Nee, haat aan die lelijke, boomverwoestende, geldvretende rotdingen. Sorry ik verander altijd spontaan in Scrooge als het over kerstkaarten gaat .
Ja normaal wel, vind het wel leuk om te doen ook. Dit jaar gaan er alleen ook binnenkort geboortekaartjes uit en dat vind ik dubbelop.
Ja! Maar alleen naar die mensen die er echt toe doen en dan voor ieder een persoonlijke boodschap. Dat laatste vind ik heel belangrijk, al die onpersoonlijke digitale troep lees ik vaak niet eens...verdwijnt meteen in de digitale prullenbak. Ik ben er wel even mee bezig en het kost wat meer, maar daar gaat het juist om...dat je echt nog even moeite doet voor diegene. Verjaardagskaarten idem.
Wij zijn een aantal jaren terug begonnen om het geld wat we normaal aan kerstkaarten uitgeven, over te maken aan een goed doel. Bevalt erg goed!
Ik ook! Dus doe het nog steeds elk jaar. Ik vind een echt kaartje ook vele malen leuker dan een e-card ofzo. Ik heb de e-card nooit begrepen.
Wij versturen binnen kort verhuiskaarten. En laten het er in verwerken. 2 in 1 klap. Anders verstuur ik er maar een stuk of 5a6, en de rest breng ik weg.
Vind het zonde van het papier, zonde van het geld. Ik zit er ook niet op te wachten om te krijgen eigenlijk. Sinds een paar jaar geef ik het geld aan een goed doel. Dit jaar de stichting AAP.
Dit! Ik vind het altijd een beetje onzin en zeg het ook eerlijk dat ik niets terug stuur als ik iets ontvang.
Ja, alleen aan mensen die belangrijk voor me zijn. Kom vaak niet boven de 20 uit Word 3e jaar met fotokaart
Ik ben er mee gestopt. Ik had namelijk online prachtige, dure kaarten gemaakt. Ik geloof dat het in 2010 was. Toen de kaarten bezorgd werden zag ik dat er opstond: een gelukkig 2010 ipv 2011. Mijn stomme fout! Ik heb ze allemaal weggegooid en nooit geen kerstkaart meer aangeraakt.