Ik stuur vanaf dit jaar niks meer. We twijfelde vorig jaar al of we het wel moesten doen. Ik krijg zelf ook geen kaarten meer sinds ik samenwoon dus ik kap er mee. Is nog en duur geintje ook nog al die postzegels. En 9 van de 10 keer gooien mensen ze heel snel weg.
Poeh ik weet het echt niet! Ik vind het super leuk om te ontvangen en te sturen MAAR: - ik vergeet ze altijd te schrijven/posten waardoor ze 2 dagen voor kerst of zelfs na de kerst pas op de post gaan - heb nergens adressen fatsoenlijk bij gehouden dus het is ieder jaar weer naar adressen zoeken - Stuur een aantal mensen kaartjes "omdat het zo hoort" maar zie en spreek ze eigenlijk nooit Dus ik was er in eerste instantie over aan het twijfelen om helemaal te stoppen. Maar ik denk dat ik het beperk tot familie en goede vrienden.
Ja hoor. En diegene die niks terug stuurt krijgt er volgend jaar ook geen meer. Facebook wensen vind ik erg onpersoonlijk en oppervlakkig.
Topictitel: Sturen jullie kerstkaarten? Nog sterker; ik heb ze allemaal al geschreven en er zitten al postzegels op.. 5 dec post ik ze zodat ze mooi op tijd aankomen..
Nee al een paar jaar niet meer, wil niet liegen tegen familie, en omdat het zo'n ''verplichting'' is/werd..