Stuur afgebroken van mijn fiets ^^

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    en mag ik vragen wat jou reactie dan heeft toegevoegd :(:( juist helemaal niets, ik zeg wat ik denk daar is het een vrij forum voor op mij kwam het zo over en denk op meerdere mensen, alleen schrijf ik het wel op en een ander niet maar goed schijnbaar heb je een zeikmomentje gevonden bij deze :) ga je nu ook nog een nuttige reactie geven of ga je weer onzinnig reageren op een totaal verkeerd begrepen berichtje ;)

2. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ik snap heel goed dat je je rot geschrokken bent maar moet toch ook eerlijk zeggen dat je reacties zelf behoorlijk achterlijk zijn, eerder al op devilschase die je een normale vraag stelt en vervolgens lees je mijn bericht totaal niet goed, maar ik begrijp al dat je een oeee en aaaa wilde hebben dus bij deze ;)

3. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Precies, niet aan denken aan wat er had kunnen gebeuren.
    Het is gelukkig goed afgelopen.

Maar hoe is het nu met je zoontje? Durft hij nog wel achter op de fiets denk je?

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ow wat flauw

5. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ik denk eerder dat mamaatje van 5 last had van een zeikmomentje... ;)
    Maar verder ga ik er geen (nutteloze) reacties meer op geven, daar heeft ze gelijk in, dat zijn haar reacties helemaal niet waard.

Patroeschka, ik ben benieuwd wanneer je wat hoort en wat de reactie zal zijn!

6. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Sjeetje meid, wat zal je geschrokken zijn. Ik wist niet dat de Kruidvat fietsen verkocht. Ik hoop dat je snel antwoord krijgt op je mail. Misschien krijg je een tegemoetkoming of iets dergelijks.

Gelukkig mankeren jullie niets ernstigs!!

Je hebt nu natuurlijk ook geen fiets meer (al zou ik er niet eens meer opstappen), lastig!

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    O wat schrikken zeg.

Dat is ook altijd een angst van mij.

Gelukkig dat er inderdaad geen kind voorop zat en dat je andere kleintje nog redelijk goed er vanaf is gekomen.

Ben erg benieuwd naar de reactie van het Kruidvat.

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wat vind ik jouw reactie vreselijk neerbuigend zeg.. wie denk je wel dat je bent?? doe eens ff normaal, met je een oeee en aaaa, mens daar gaat t me helemaal niet om. Je hebt t wel over mij en mn kinderen ja! :x

9. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Wow! wat schrik ik hiervan! ik denk bijna dat het een productiefout is want uit jouw verhaal leid ik af dat er verder geen al te groot gewicht aan het stuur hing.

Ik hoop dat je op een correcte manier geholpen wordt door KV, en snel een reactie krijgt.

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Op verzoek gesloten.
    Elmo

Deel Deze Pagina