ik heb even een stom vraagje wanneer moeten de kinderen weer naar school toe? 9 mei? of later ... bedankt alvast..
Haha, dat verschilt per school maar de meeste scholen starten inderdaad 9 mei weer. Sommige scholen hebben pas deze week vrij, anderen beginnen al aan de tweede week .
Hier met de tweede week bezig en hij was al vrij van af woensdag 20 april. Ze hadden 21 april een studie dag al weer! En ben dan blij dat hij a.s maandag weer lekker naar school mag. Ben hem behoorlijk zat thuis haha Hij zit zich zelf in de weg en soms zijn mama.
hier vandaag pas de eerste dag vakantie, en nog 2 weken te gaan, dus hier pas weer rond de 16e naar school.
ja ik zit nog steeds te denken. woon zelf in bruinisse (zeeland). ben gewoon vergeten wanneer ze nou vakantie kreeg. maar ik denk dan ook 9 mei weer.
hier in de buurt zit een school, die gaan de tweede week in. Bij ons zelf de eerste week, en dan volgende week maandag weer naar school. En dan 2 weken naar school, en weer een week vrij. Maar ook veel scholen die deze week en volgende week hebben.
dat is per school verschillend nu, niet alleen per regio. Je zou het dus meoten vragen aan iemand van jou school.
Dat ligt eraan wanneer ze vakantie kregen. Hier hebben we er al een week opzitten en moeten we 9 mei weer beginnen, maar in een dorp verderop beginnen ze de 16e pas weer. Zij hebben ook pas sinds vandaag vakantie!
En het ligt er ook aan hoe lang ze vakantie krijgen, het verschilt ook echt per organisatie. Zit de school bij de ene organisatie dan hebben ze 2 weken vrij (vorige week en deze week) en de scholen van de andere organisatie hebben 1 week (deze week).
Oh ja, dat is ook nog zo. Maar volgens mij hebben de meeste basisscholen wel 2 weken meivakantie dit jaar.