Oke confess.. Heb het laatst een keer gedaan maar wel beschaafd hoor. Niks geen benen wijd of dat soort acties.. Gewoon wel nette foto's maar mijn bos hout kwam er wel goed in uit zeg maar .. Maar dat was eigenlijk omdat ik boven op bed was en hij beneden zat en ik wel graag had dat hij even boven kwam zeg maar
nee nog nooit gedaan, al heb ik wel 1 van hem in de telefoon hahaha zelf gemaakt hihihih (nieuwe telefoon uit testen)
nee want tegen woordig met die nieuwe software in telefoons kan iedereen zo je telefoon in en foto's pikken
nee, nooit. heb een zakelijke telefoon, hubbie ook en ik moet er niet aan denken dat dergelijke foto's in handen van mijn werkgever komen ... maar ook als ik geen zakelijke telefoon zou hebben ... nee, zou ik ook niet doen
Nee doe ik niet, maar ik pak soms wel zijn tel om prive foto's te maken. Staat hij dan verrast te kijken van ''oeh wanneer heb je dat nou weer gedaan?''. Ik ben ook veels te bang dat het bij iemand anders terecht komt. Ik kan soms best wel preuts zijn .