Jawel hoor, toen wij allebei nog thuis woonden en elkaar miste Nu neem ik mental-pictures als ie voor me staat
Ja wel is gedaan maar zou het nu niet meer doen omdat ik me teveel schaam voor mijn lichaam sinds ik mijn zoontje heb gekregen is het drama
nou MOOI NIET! ben veelste bang dat ze verkeerd terecht komen of er toevallig iemand bij hem over zn schouder meekijkt....nee dat zou ik echt niet doen.
Sylvie sms't Rafael pikante foto - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive]
ja alleen doe ik het niet als hij op zn werk is ben veelste bang dat ie t aan zn collega's laat zien whaha en wil dat hij t daarna ook weer verwijderd
afgelopen weekend nog gedaan ik zat bij me mama en ik zou die dag erna weer naar huis komen ook gewoon om hem even te pesten dat die niks kan hahaha en voor de leuk om spanning op te bouwen het houd je relatie gezellig en leuk en we komen zo niet in een sleur
Ja.. Soms maar dan wel nette en de afspraak is dat ie ze gelijk wist. En dat hij me antwoord ook check ik 10x of het wel de juiste is
Jij bent gemeen OT, Nee en eigenlijk ook niet echt over nagedacht, ik zou ook echt bang zijn dat ze ergens komen waar het niet moet..