Stuur jij kerstkaarten na?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavanuk, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    Wij hebben dit jaar tussen de 40 en 50 kaarten verstuurd. Vier mensen dit jaar zelf niet meer gestuurd. mensen die ik zelf vergeten was stuur ik gewoon na. Heb al ruim 30 kaarten hangen dus denk dat we van de meeste wel kaartje terug krijgen. We zijn zelf elk jaar ook laat. Stuur nooit voor 15 dec m'n kaarten. Dat weten de meeste mensen inmiddels ook..denk ik:)

2. mamavan2

mamavan2 Actief lid

29 jan 2011
    315
    0
    0
    Ik stuur soms nog een kaartje na, ligt er aan van wie het is;). Maar mensen die ik 1 x per jaar zie, nee..ik vind het de moeite niet. Elk jaar denk ik weer ik stuur alleen de familie (we hebben allebei geen grote familie) en vrienden een kaartje, maar ik zit toch elke keer weer op 40 kaartjes! Ik begrijp diegenen wel die zeggen dat het zonde is, onzin en geldverspilling..dit vind ik met name van de mensen die alleen maar hun naam op de kaart zetten, zó onpersoonlijk..stuur dan niks, denk ik dan. Er is toch niks leukers dan een persoonlijk zinnetje op de kaart te zetten, terugblikken op het afgelopen jaar en vooruitkijkend op het nieuwe jaar..veel leuker. Ik doe het wel altijd bij de meesten. Dus wat dat betreft vind ik het ook soms onzin, maar over het algemeen vind ik het heeeeeeeerlijk, al die kaartjes op de deurmat. En vind het zelf maken elk jaar weer een leuke uitdaging, vorig jaar hadden we nog 1 ukkie op de kaart en nu zijn het er twee, krijg er wel altijd superleuke reacties op!

Deel Deze Pagina