Ik stuur er ook een en heb hem gedeeld op FB. Heb een paar weken geleden wel gezien wat kaartjes doen met mensen, toen er een kaartenactie werd opgezet voor Mehtap (van Over Mijn Lijk). Klein gebaar, groot impact.
Kaartje verstuurd en gedeeld op fb! Heb zelf een autistisch broertje (godzijdank zonder kanker...) die ook altijd heel blij is met kaartjes op zijn verjaardag, even een momentje het gevoel hebben dat heel veel mensen aan je denken en om je geven, waardevol...
Beetje laat maar lees het nu pas. Maar wij sturen er ook nog even 1 nstuulijk. Wat heerlijk dat ie al zoveel kaarten heeft!
Wat geweldig mooi voor die jongen, zovéél kaartjes! Maar oei, oei wat zal die postbode het zwaar hebben gehad
Leuk heh! Ik zat dinsdag in de auto, radio 3fm aan ging giel beelen zijn zus bellen en daarna kwam ie zelf aan de telefoon! Grappig! De post was toen nog niet geweest
Jaaaaa, 1372 kaartjes al, echt zo geweldig! Inderdaad, arme postbode Wat een enorm domme reactie stond er trouwens tussen zeg, van ene "Ben Absent"....