Hoi meiden, Ik ben een beetje bezig om te kijken naar geboortekaartjes, best lastig haha Maar goed ons dochtertje had een kaartje waar we helemaal weg van waren, nu zat ik te denken met was kleur aanpassingen en een andere achtergrond heb je een ander kaartje, maar wel in de lijn van haar zusje. Zouden jullie dat gek vinden? mmmmm rare vraag he hahaha
Nee, zou het helemaal niet gek vinden! Wel logisch eigenlijk, en als jij dat nog steeds een leuk kaartje vindt, waarom zou je dan moeilijk doen en helemaal op zoek gaan naar iets nieuws?
Nee niet raar,juist leuk....Ze maken van standaard kaartjes soms ook een serie,1e 2e 3e etc...Dus waarrom dan niet jouw eigen bestaande kaartje zo aanpassen? Hartstikke leuk idee!
nee, das idd helemaal niet raar! Wij hadden dat zelf ook. Wel een ander kaartje, maar allebei met een girafje erop Ik zou zeggen: DOEN
wij hadden bij de eerste twee (jongens) ook dezelfde soort kaartjes (zelfde soort tekeningetjes) mar nu verwachten we een meisje en wil nu wel een ander kaartje
Ik zou dat als jullie dat leuk vinden gewoon doen! Het zijn zusjes en waarom zou dat niet kunnen. Natuurlijk volledig hetzelfde kaartje zou ik niet doen maar met andere kleuren en afbeelding denk ik dat het wel leuk is. Zelf zou ik het niet doen maar das een persoonlijke keuze hé
Wij hebben het ook gedaan. Hier staat de naam groot in een gekleurd vierkant, bij de een is het groen, bij de ander blauw. een derde zal weer hetzelfde kaartje krijgen, maar ook een andere kleur
Hier hebben we elke keer wel andere kaartjes qua kleur ed. maar het is wel elke keer in dezelfde stijl... niet dat de 1 heel strak heeft, de andere juist veel wit met zo'n getekende foto erin verwerkt enz. Er zit wel een bepaalde lijn in... vind dat ook mooi. Zolang het geen exacte kopie is kan het best en neem aan dat de tekst en evt. gedichtje ook wel anders is
Ik wilde dit bij onze tweede inderdaad ook doen. Misschien wel andere kleurstellingof lettertype, maar het idee gelijk houden. Leuk toch.
Wij houden vrijwel exact hetzelfde kaartje. Bij zoontje blauw en nu roze. Wel komt er een ander spreukje op en uiteraard een andere naam en foto
leuk juist! een vriendin heeft ons kaartje gemaakt en gaat het nu aanpassen voor nummer 2. ander kleurtje en ander plaatje erop, maar verder exact hetzelfde.
Wij willen ook dat het tweede kaartje een beetje past bij de eerste... het is dus eigenlijk heel logisch... maar volgens mij nog niet zo gemakkelijk!
Ja hoor, hier is ook een lief jongetje geboren en zijn geboortekaartje heeft ook heel veel kenmerken van Lotte's kaartje!
helemaal niet raar. Als Stijn een broertje of zusje krijgt zal ik denk ik ook op zoek gaan naar een kaartje in de stijl van zijn geboorte-kaartje. Ik vindt dat juist leuk.