stuurtje/stangetje achterop fietsstoeltje?

Discussion in 'De babyuitzet' started by cupcakes, Nov 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

Sep 28, 2006
    2,574
    4
    38
    Midden van NL
    Weet iemand of er ook een stuurtje of stangetje bestaat voor het achterop stoeltje van bobike?

Rick vond voorop zitten altijd heerlijk, maar achterop staat ie doodsangsten uit. Heb nog maar 1 rondje met hem gefietst, maar hij heeft het hele rondje keihard gehuild....

Volgens mij is dat vooral omdat hij geen goede houvast heeft achterop.

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Nog nooit gezien dat er achterop een stuurtje of wat dan ook geplaatst was. Ook niet bij andere merken. Waarom laat je hem nog niet even voorop zitten als hij het zo eng nog vindt? Dochter wil zelf vaak achterop als het koud is of hard waait.
    Dochter houdt ook mijn jas weleens vast vindt hij dat anders niet fijn. Of gewoon iets in z`n handen geven dat je aan de fietst vastmaakt?

3. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

Sep 28, 2006
    2,574
    4
    38
    Midden van NL
    bedankt voor je reactie. in middels is het niet meer nodig. Heb het gisteren nog een keer geprobeerd en na een tijdje vond hij het niet eng meer. gelukkig maar.

Ik wilde proberen om hem achterop te doen voordat z'n broertje voorop mee kan op de fiets, zodat hij niet het idee heeft dat zn broertje zijn plaats inneemt.. Daarbij is ie al bijna 16 kilo en dus redelijk aan de zware kant voor het voorop stoeltje.

Maar goed, heb geen stuurtje meer nodig dus :)

Share This Page