Stuwing?? 37 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Koraal82, 21 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.282
    1.443
    113
    Ik ben nu 37 weken zwanger en het lijkt net alsof ik last heb van stuwing :(. Ik heb de vorige x bv gegeven dus weet wel hoe het voelt. Ik heb nu al vanaf 30 weken dat ik melk/vocht verlies heb uit mijn tepels en de laatste weken is het best veel (lees; ik kan niet zonder pads). Mijn boob doet best pijn en voelt gewoon vol aan. Wat zou ik hiermee kunnen doen? ik heb dat overigens maar aan 1 kant (dat gevoel, lekken is wel aan beide kanten).

Ik ben overigens van plan om geen bv te geven dit keer dus zit er ook helemaal niet op te wachten.

2. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Hoi, ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik heb vaker gehoord dat vrouwen al voor de bevalling melk 'verliezen'. Als je geen bv wilt gaan geven, denk ik dat er weinig is dat je kunt doen. Misschien zou je VK je nog adviezen kunnen geven? Of anders een lactatiekundige? In ieder geval: sterkte ermee!

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik wilde zeggen lekker gaan kolven alvast maar als je geen bv wilt geven weet ik t ook niet, let wel op dat je geen borstontsteking krijgt zo.

4. Wasrek

Wasrek Actief lid

3 jun 2015
    454
    1
    0
    Ik zou eens vragen aan de vk of lactatiekundige inderdaad.

Deel Deze Pagina