Na lang wikken en wegen heb ik besloten om de borstvoeding af te bouwen. Voel me goed bij deze keuze, hoewel ik het afscheid wel verdrietig vind. Nou kijk ik er wel naar uit om nieuwe bhs te kopen. Na welke periode zijn mijn borsten waarschijnlijk weer in hun uiteindelijke vorm en maat? Wie heeft daar ervaring mee? Bedankt!
Oh en nog een vraagje. Ik heb nog flinke diepvriesvoorraad en wil deze graag geven na het stoppen, zodat meneertje toch nog een tijdje het goede meekrijgt van de borstvoeding. Ik weet dat je borstvoeding mag mengen met kunstvoeding. Maar zijn de antistoffen dan ook nog gewoon aanwezig?
Das echt afhankelijk van hoe jouw borsten werken... Mijn dochters hebben ook ong 9 maanden bv gehad, en na een maand of zo waren ze weer in de oude vorm. (mijn borsten dan he, mijn dochters die bleven maar groter worden ). Zoon heeft tot 2,5 jaar gedronken, maar toen hij 1,5 was waren ze ook weer terug in de oude vorm (ondanks dat hij toen nog op 4 voedingen per dag zat). Dus het is even afwachten maar het lijkt me eerder weken dan maanden. Wat goed trouwens,9 maanden Ik heb ook af en toe moeten mengen, dat lijkt me geen probleem?
Elke vrouw is anders dus er is eigenlijk geen zinnig woord te zeggen over hoe je borsten er straks uit gaan zien, en of ze weer het oude vertrouwde model krijgen. Wat het mengen betreft, alle levende cellen gaan verloren bij het invriezen, dus een deel van de antistoffen ben je kwijt. Maar je kunt prima mengen hoor.
Bedankt voor jullie reacties. Fijn dat mengen kan. Ik hoef ook niet m'n oude voorgevel terug hoor Zal het even afwachten dan na het stoppen, voor ik nieuwe bh's ga shoppen. Zou het zo jammer vinden als ik er koop die na tijdje toch niet blijken te passen...
Ik heb 14 maanden bv gegeven en na een maand of tien veranderden ze niet meer verder van vorm. Vind het lastig in te schatten in hoeverre het door de bv kwam omdat ik ook veel ben afgevallen (ben ik heel blij mee), waardoor ik nu een kleinere cupmaat heb.