Stuwing duurt lang

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door pluutje84, 2 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluutje84

pluutje84 Lid

29 nov 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik ben 19 feb bevallen van een zoon. Vanaf dag 1 geef ik de borst. Na 3 dagen ongeveer kreeg ik last van stuwing. Erg pijnlijk en volle, lekkende borsten. Nu 2 weken later, heb ik er nog steeds last van en eerlijk gezegd wordt ik er moe van. M'n borsten zijn vol van de melk en lekken de hele tijd. De baby drinkt goed en dat verlicht ook wel, alleen drie uur later weer hetzelfde verhaal. Wanneer en hoe gaat dit over???? Vind het erg vervelend worden. Ik kan niet eens normaal op m'n zij liggen of het doet pijn. Graag hulp!

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    Hoi,

Jouw verhaal klinkt als overproductie. Ik kan me voorstellen dat dat erg onpretig en hinderlijk is. Ik zou even contact opnemen met een lactatiekundige bij jou in de buurt zodat ze mee kan kijken en een individueel plan met je op kan stellen. Lactatiekundige hulp wordt vaak vergoed vanuit je aanvullende verzekering.
    Kijk op; Home | NVL Borstvoeding – zeker over borstvoeding voor een lactatiekundige bij jou in de buurt.

mirjam

Deel Deze Pagina