Helaas heb ik 3 weken terug besloten om helemaal te stoppen met de borstvoeding. Dit omdat ik vrijwel geen melk meer had door een zhopnamen van onze kleine meid en ik de hele dag door kolven gewoon niet red met een gezin met 4 kinderen en werken. Het voelt nog steeds niet goed dat ik gestopt ben en heb er wel spijt van, maar het is niet anders. Maar dat is niet het probleem. Ik heb nu al sinds ik gestopt ben last van een pijnlijke rechter borst. De ene dag voel ik hem de hele dag door en de andere dag alleen als er iets of iemand teggen aankomt. Hij is niet rood of warm en er zitten ook geen harde schijven in. Ik ben verder ook niet ziek, want ik weet hoe een borstontsteking voelt ondertussen, heb er in korte tijd 2 gehad. Maar hoe lang kan die pijn aanblijven houden?
Hoi Het kan best nog een poosje gevoelig blijven. Heb je goed af kunnen bouwen met voeden? Komt er nog melk? Blijf alert op harde rode plekken of schijven. Heb je in je borstvoedingsperiode te maken gehad met spruw? Dat zou het eventueel ook nog kunnen zijn namelijk. Mirjam