nu nog posi test na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door knuffeltje, 9 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    hoi,

Ik heb een vraagje, ik heb een miskraam gehad en verloor 2 vruchtjes op 28 april, nu was op 20 april mijn hcg 196 en op 27 april 133. Op 3 mei heb ik een echo gehad en daar was niets meer op te zien. Had een mooie schone baarmoeder en was er ook al weer slijmvlies aan het groeien.

Het vloeien is gestopt op 2 mei. Nu heb ik vandaag een test gedaan en die was heel licht positief, kan er nog hcg in mijn urine zitten?

Even voor de duidelijkheid, ik heb de test gedaan om zeker te weten dat het hcg uit mijn urine was.

2. loetjemegs

10 apr 2012
    86
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ik heb ergens gelezen dat je 2 maanden na je miskraam nog positief kan testen:$. Ik testte zelf ook nog positief tijdje na mijn miskraam. Vervelend he..want stel je voor..je wordt nog niet ongesteld, maar test dus nog positief..hoe weet je dan of dit nog van de miskraam is of dat je misschien opnieuw zwanger bent??

3. loetjemegs

10 apr 2012
    86
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    En heel veel sterkte toegewenst trouwens...

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ja dat is waarschijnlijk nog oud hcg!
    Ik heb door getest (om de 2a3dg) tot hij negatief was!
    Wilde juist ook niet voor verassingen komen te staan.
    Sterkte en succes!!

5. Sopann

Sopann Niet meer actief

Kan heel goed! Op 17 april heb ik een miskraam gehad. Tot vorige week woensdag had ik steeds nog een positieve test in handen. Ik moest blijven testen om het vermoeden uit te sluiten dat er nog wat zat, al hoewel de echo goed was.
    Heb bloed laten testen. Afgelopen vrijdag hoorde ik dat er nog wel een beetje hcg in mijn bloed zat, maar dat het verder niet verontrustend is en we gewoon weer voor een nieuwe zwangerschap zouden kunnen gaan als we dat willen. De ziekenhuis urinetest is negatief.

Succes en sterkte! En bij twijfels gewoon contact opnemen met je vk :)

6. bengaaltje

bengaaltje Actief lid

19 apr 2012
    214
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zou best kunnen.
    Ik heb vorig jaar mei een miskraam gehad en zonder menstruatie direct weer zwanger dus dat is ook een mogelijkheid.
    Als je het zeker wilt weten dan even je vk bellen.

7. loetjemegs

10 apr 2012
    86
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ja is idd wel een goed idee..dit is ook niks zo. Zit eigenlijk te wachten op mijn menstruatie..maar die ´plopjes´ voel ik steeds meer. Wil mezelf ook niet gek lopen maken, maar het is echt geen verbeelding. Misselijkheid ook met vlagen...ohh zou het??;) Zou echt een wondertje zijn..maar leuk om te lezen dat het vaker voorkomt! Succes dames..

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik heb bij mijn eerste ma getest tot en met dag 32 na het verliezen van het vruchtje, toen was ie nog licht positief, twee dagen later werd ik weer ongesteld...
    na mijn vmk was de test posi tot 4 dagen na het begin van het bloedverlies
    en bij mijn laatste ma was de test 3 weken na de curettage nog heel duidelijk positief, maar omdat ik ook tempte kreeg ik het vermoeden toch een eisprong te krijgen, en inderdaad de dag erna mijn eisprong (en nu nog steeds zwanger :)) (dus ook geen ongie meer gehad na mijn curettage...)

9. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    Het is eigenlijk niet de bedoeling om direct weer zwanger te worden en verwacht ook niet dat ik direct weer een eisprong krijg. Ik heb namelijk van nature geen eisprong en ben zwanger geworden met Puregon, maar door de complicaties in de zwangerschap is het mis gegaan.
    Ik probeer uit te rekenen wanneer het veilig is om gemeenschap te hebben zonder dat er direct een zwangerschap uit komt.

Ik weet het in natuurlijk niet honderd procent safe, maar toch.

Bedankt voor de reacties, ik weet nu in ieder geval dat het mogelijk is. We wachten af, heb nieuwe testen besteld en test over een week nog een keer.

10. loetjemegs

10 apr 2012
    86
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Wens je heel veel succes met alles!

11. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    ik test nu zelfs nog posi en het lijkt wel of de test niet lichter wordt, bah wat wordt ik hier onzeker van zeg.

Bedankt voor de antwoorden.

Deel Deze Pagina