Als ik kolf, komt er uit mijn linker borst altijd gelere, minder doorzichtige melk uit dan rechts. Rechts lijkt het grijzer en wateriger. Meer mensen ervaring mee? Zorgwekkend? Na het kolven meng ik ze maar altijd, zodat er niet twee verschillende soorten voeding ontstaan. Ik kolf overigens dubbelzijdig elektrisch, dus het is niet zo dat het een reactie is op ene borst voor de andere of zo.
Heb je maar twee kleuren? Vaak is de kleur aan het begin van het kolven al anders van kleur dan halverweg of aan het eind. Heel normaal. Waarschijnlijk heeft je rechterborst een wat hogere productie. Heeft jekind een lievelingsborst?
Ik had ook altijd een variatie aan kleuren De gelige melk is waarschijnlijk iets vetter. Allemaal helemaal goed
Als je rechts wat langer door kolft wordt het dan ook geler? Misschien dat die borst wat meer melk aanmaakt en dat je daar in verhouding wat met voormelk hebt. Mijn recht kant produceert ook altijd meer melk en daar moet ik ook langer kolven om hem helemaal leeg te krijgen. Als ik rechts met zo lang zou komen als links denk ik dat ik daar ook meer blauwige melk zou hebben.
Hier links altijd veel 'vollere' melk (niet doorzichtig, ziet er erg romig uit), rechts een stuk wateriger (beetje doorzichtiger, blauwig). Mja, mijn dochter klaagt niet, maar links heeft wel altijd haar voorkeur gehad. Heb lang rechts proberen te stimuleren door haar eerst daar te laten drinken en ook na links nog even rechts; heeft niks 'geholpen'. Maar ze heeft er nooit last van gehad ofzo, kennelijk is de combinatie gewoon prima. Ze is rechts altijd wel sneller klaar dan links, maar soit, no problem
Haha hier ook! Voornamelijk als ik te lang gewacht heb met kolven, de volste borst is dan inderdaad doorzichtig, blauwig en de andere borst waar ze als laatst gedronken heeft wit/geel en romig.