16 maanden al weer, tijd gaat snel!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Vagans, 13 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vagans

Vagans Niet meer actief

sowieso gaat de tijd heel snel als je kindje op groeit! Echt bizar maar o zo waar!

Ik heb in het begin best wel tegenslagen gehad, ziekenhuis, slecht drinken, zusters die er een fles in wilde proppen waar ik me altijd tegen verzet heb!

Opmerkingen dat ik maar moest stoppen, enorme bloedende pijnlijke tepels en geen enkele nacht doorslapen...

Toen ook nog uit elkaar gaan met mijn ex, terug wonen bij mijn ouders en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Maar mijn meisje heeft altijd 1 zekerheid gehad in deze nare dingen! En dat is lekker drinken bij mama!!!

Ze is nu ruim 16 maanden en drinkt sinds een maandje nog savonds voor het slapen gaan en sochtends bij het wakker worden!

Ik heb nog steeds melk, kan er soms nog straaltjes uit knijpen, echt heel fijn! En sinds die tijd slaapt ze nu ook voor het eerst door.

Wat is het toch een heerlijk gegeven om BV te mogen geven! Voor iedereen die twijfelt... ik GENIET al 16 maanden, en mijn meisje geniet nog het meest!

Ze zal vanzelf wel stoppen en dan is het goed, maar nu gaan we gewoon nog even door :D

(wilde ik even kwijt hihi :))

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Super zeg!! Ik vond het ook heerlijk om nog 2 voedingen te hebben en toen kon ze zonodig ook zonder als ik er niet was.
    Geniet ervan!

Deel Deze Pagina