In maart zou jij alweer 8 zijn......8 lange jaren zonder jou......mis je nog elke dag lieve schat!! Jij bent ons lieve sterretje, maar we hebben je nooit mogen zien stralen........
Ik weet even niks te zeggen....behalve dat ik jullie heel veel sterkte wil wensen.. Wat een prachtig kereltje was hij zeg,8 jaar geleden werden jullie papa en mama van dit mooie mannetje en moesten jullie hem ook weer laten gaan.. Het gemis zal altijd blijven.. Veel sterkte..liefs Petra
Wat een mooi lief neusje lipjes zo mooi Prachtige handjes, helemaal af.. Een hele dikke knuffel.. vind het echt prachtige foto's ♡ Ik ga even snuiten en mn tranen drogen. X
Bedankt voor de lieve berichtjes ondanks dat het bijna acht jaar geleden is mis ik hem nog elke dag....
Wat een mooi mannetje en het gemis van het verlies van een kind blijft ons hele leven lang! Het verdriet en gemis wens je niemand toe.. Ze zeggen dat verlies slijt maar betwijfel of dat ook geldt voor het verlies van een kindje..
Mij krijg je niet snel aan het huilen , maar nu toch even wel wat een indrukwekkende fotos van jullie knappe kereltje. Wens jullie veel sterkte met dit verlies , het blijft een gemis .
Wat een mooi jongetje! Ik heb de ervaring niet, maar kan me voorstellen dat het gemis niet slijt. Je zal je zoontje voor altijd moeten missen