Hallo, Vraagje aan de dames die langer voeden... Ik ga misschien binnenkort voor een week naar het buitenland voor mijn werk en helaas mogen mijn meiden niet mee Nou krijgt de jongste live bv nog 2 voedingen per dag. Maar stel ik kom weer terug na een week (ik ga wel kolven), snapt ze dan nog hoe ze aan de borst moet drinken? Ben zo bang dat het hierdoor misschien stopt? Hoor t graag! Groeten,
Ik ben vanaf het moment dat zoon 10 maanden was regelmatig een dag of 4/5 weg geweest.Gelukkig nooit problemen gehad. Meneer pikte de boel altijd op alsof er niets aan de hand was. Tuurlijk elk kind is anders,maar het komt vast goed hoor!
Bij mij is het bij de oudste ook geen probleem geweest. Zelfs na 2 weken wist hij nog precies hoe het moest. Bij de jongste ga ik het komende week ervaren of het lukt. Ik hoop voor je dat het lukt!
Mijn jongste heeft met 11 maanden een week gestaakt en drinkt nu weer 5 keer per dag op dagen dat ik thuis ben. Misschien iets anders omdat het zijn "keuze" was, maar de techniek zijn ze niet zo snel kwijt.
Goed om te horen!!! Ben er een stuk geruster op nu... Dan zal ik het maar door laten gaan, even een weekje zon Thnx dames! Grtz.