Hoi ieder, Ik ben een beetje de weg kwijt wat mijn eigen lichaam betreft zeg maar. Ik heb al 3 maanden het idee dat mijn cyclus weer zou beginnen. Tot nu toe niets. Op zich geen ramp, geef/gaf borstvoeding dus kan nog wel een tijdje duren. Alleen loop ik al wel enige tijd met rugpijn, buikpijn (echt die ongipijn, niet constant maar met vlagen), heb ik al vier keer een migraine aanval gehad (heb hormonale migraine en volgens de HA kon dat heel goed betekenen dat mijn cyclus dan weer op gang komt). De borstvoeding is aan het teruglopen en ik dacht in eerste instantie aan de menstruatiedip die schijnt te bestaan. Maar dit gaat nu al twee weken en niks. Omdat ik drie kwartier moet kolven voor 100 cc heb ik enigszins met tegenzin besloten te stoppen met de bv omdat de productie gewoon erg laag blijft en ik giga gefrustreerd raak en dat mijn stemming zeker niet ten goede komt. (Kan er nog om janken, het ging zo mooi ) Voor mijn zwangerschap is PCO geconstateerd, maar ik was pardoes zwanger voordat er ook maar enige behandeling geweest is. Voor die tijd heb ik echter vier maanden geen cyclus gehad of in elk geval geen menstruatie. Maar ja, ook geen klachten. Ik heb al getest voor de zekerheid, dus een zwangerschap is het ook niet. Ik vind het vooral vervelend omdat ik nu dus iedere keer ook migraine erbij heb en ik sinds ik zes jaar geleden met de pil stopte nog maar een enkele keer een aanval had. Nu dus alweer 4 in drie maanden tijd waar dus uit blijkt dat mijn hormoonhuishouding weer aardig op de hobbel is. Zijn er meer (PCO)-meiden die zo lang voor de eerste menstruatie al klachten hadden?