9 maanden :)

Discussion in 'Borstvoeding' started by Kattekit, Mar 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kattekit

Kattekit Bekend lid

Oct 10, 2011
    532
    0
    0
    Niet meer volledig...alles behalve zelfs, maar ze drinkt elke ochtend nog bij mij en 's avonds voor het slapen gaan en ze de fles krijgt drinkt ze ook nog wat slokjes.

Kolven doe ik ook al niet meer, dat stond me zo tegen inmiddels

Maar goed...voor iedereen in mijn omgeving die zei dat het niet kon met een fulltime baan en nachtdiensten vanaf het begin: lekkah puh :p

Ze is zelf aan het afbouwen geslagen, overdag aanleggen heeft geen zin omdat ze veels te druk is. Ik kijk hoe lang ik nog voeding heb, ze drinkt nog steeds (al komt er volgens mij lang niet zo veel meer). Het zal vanzelf 'op' raken denk ik? Dit nu afbouwen tot stop kan ik nog niet, het is nog zo gezellig om dr 's ochtends mee te tutten:)

2. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Goed bezig :D:D:D
    Lekker dikke vinger naar de mensen die vonden dat het niet ging ;)

3. Marley

Marley Bekend lid

Jun 2, 2011
    598
    37
    28
    Hier precies hetzelfde! Eb ook 9 maanden! Geen nachtdiensten hoor maar wel lekker 9 manden bv en daar heb ik voor gevochten, want oei fijn was het niet de eerste 3 maanden

4. Zoe123

Zoe123 VIP lid

Feb 9, 2013
    11,809
    5,944
    113
    Female
    Goed hoor,jullie zijn een superteam!!
    Rond de 10 maanden is een beruchte "weiger" periode. Er gebeurd zoveel, ook qua ontwikkeling,dat kindjes dan soms geen tijd meer willen nemen om te drinken. Dat hoeft dus niet te betekenen dat ze zelf afbouwen.
    Hier heeft zl met 10 maanden 2 weken geweigerd en ging daarna weer vrolijk verder. Voeden met anderen erbij, dat gaat niet meer.
    Dus...ik denk dat als deze fase voorbij is, je dochter waarschijnlijk vrolijk verder gaat!

Share This Page