Wie oh wie heeft ervaring met het kraamhotel Amsterdam Geboortecentrum Amsterdam - Kraamhotel Ik zit er over te denken om na ontslag van de keizersnee enkele dagen door te brengen in het kraamhotel. Ik heb twee kinderen thuis en het lijkt me heerlijk om een paar dagen rust te hebben en lekker verzorgd te worden...
Het hotel in Amsterdam ken ik niet, maar ik heb na mijn keizersnede nog lekker een week uitgerust in het Kraamhotel in Rotterdam. Ik vond het ideaal, kon 24 uur per dag hulp inroepen van kraamzorg, lekker rustig en prive op eigen kamer, bezoek kwam naar ons toe. En er was roomservice.
Toevallig in 2011 met een collega gewerkt, was ook zwanger, en zij ging hier ook verblijven. Alleenstaande mama dus de zorg leek haar prettig. Ik kwam haar begin dit jaar tegen en het was haar goed bevallen (letterlijk en figuurlijk hahaha). Goede verzorging, fijne kamer, lekker rustig. Hier bij het ziekenhuis zit ook een kraamhotel en bij nr 3 was ook mijn plan om daar ff lekker rustig op te starten, had al gesprek gehad etc. Maar omdat mijn zoon een moeilijke start met ademhalingsproblemen had, ging het niet door. Maar het idee stond mij ook aan!