Nachtje slapen hoe aanpakken?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door PinkStars, 21 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PinkStars

PinkStars Actief lid

3 nov 2013
    422
    1
    0
    Ik zit erover te denken om mijn vriend te vragen om een nachtje waar te nemen, zodat ik een keertje even goed kan slapen.

Mijn zoon is nu vier maanden en drinkt goed, zowel aan borst als aan de fles. Productie is ook goed, ik kolf op werk al bijna 500 cc per dag.

Nu is mijn vraag: kan ik die nacht gewoon pakken zonder te kolven en zonder dat dit nadelige gevolgen heeft voor mijn productie?

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Eén nachtje moet wel lukken. Wel goeie kans dat jij het gaat voelen..

3. m met borisboef

m met borisboef Bekend lid

12 jan 2012
    586
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoe vaak drinkt de kleine nu in de nacht dan?
    ik vermoed dat het prima gaat, maar je toch wakker wordt van je borsten...ten minste dat had ik altijd, haha.

4. PinkStars

PinkStars Actief lid

3 nov 2013
    422
    1
    0
    Dat is erg verschillend, zeker nog 2, maar vaker 3 x tussen middernacht en 6 uur 's ochtends.

5. NastassjaS

NastassjaS Actief lid

14 jan 2013
    313
    0
    0
    Amsterdam
    Nog even kolven vlak voor je gaat slapen? Kan inderdaad geen kwaad een avondje. Maar je zult er zelf wel wat van gaan voelen ja ;)

6. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.809
    5.946
    113
    Vrouw
    Moet best kunnen maar inderdaad, ik denk dat je wel wakker zal worden hoor..
    Ik weet nog zo goed dat zoon (vanuit het niets en ook maar 1 keer) zomaar een nacht doorsliep, en zijn nachtvoeding oversloeg.
    Hij was toen een maand of 3.
    Nou ik werd dus gewoon wakker rond 4-en met enorme knoeperds hahahaha Hij sliep nog maar ik heb hem uit zijn wieg gevist in het kader van "oh verlos mij"...:D

7. Ann77

Ann77 Bekend lid

9 feb 2013
    615
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier al een paar keer 8 u ertussen uit haarzelf, nu komt ze weer vaker maar ging prima met borsten. vol maar niet pijnlijk...

Deel Deze Pagina