Hallo, Mijn melkproductie loopt terug terwijl ik niets anders doe/eet en op vraag voed. Ons meisje is bijna 7 weken oud. Wat zou ik kunnen doen buiten veel aanleggen, kolven als ze niet komt en fenegriek nemen? Bedankt!
Wisselvoeden, vaker voeden inderdaad en zorgen dat je zelf zo goed mogelijk rust en zo min mogelijk stress hebt. Waaruit leidt je af dat je voeding terugloopt? Soms lijkt het alleen zo omdat je borsten slapper voelen, of je kindje ineens sneller klaar is of minder wil drinken. Je kunt ook bellen met de vrijwillige borstvoedingsorganisaties: door overleg kom je er vaak achter wat er aan de hand is en met de tips die je krijgt kom je verder! Borstvoeding.nl | Home Succes!
Dank je! Mijn borsten zijn idd slapper maar voornamelijk merk ik het doordat ze huilt na een voeding en pas na bijvoeding rustig is en dat is als ze echt beide borsten 2 keer heeft gehad en er niks meer uitkomt. Ook heeft ze veel minder goede slokken voor ze gaat trekken en sabbelen.
Dan zou borstcompressie een goede optie zijn ook, en wisselvoeden tijdens een voeding. Zo stimuleer je extra (je regelt aan de borst) De compressie voer je uit om de melkstroom te stimuleren, waardoor ze mogelijk meer door kan drinken. Succes, bij twijfel, schakel een lactatiekundige in die je verder helpt, dan kunnen jullie samen weer verder!