Ik vrees dat mn kraamverband niet in mijn normale onderbroek gaat passen Wat werkte bij jullie fijn? Wat raden jullie aan?
Ach vergeten: ook moest er een keizersnede komen of zo, dan zitten ze ook hoog genoeg zodat ze niet op de wonde schuren. Had mijn beste vriendin dit aangeraden van die boxeronderbroeken en zij had een spoedKS. Dus dat is een voordeel waar ik niet aan gedacht had...
Ik gebruikte ook de boxershorts van mijn man, van die strakke, blijft alles lekker mee op z'n plaats.
Bij mij zaten er in het kraampakket 2 stretchbroekjes, die vond ik heerlijk om te gebruiken! Had er stiekem ook nog 1 extra meegenomen uit het ziekenhuis. Ze schijnen wel door, maar met die kraamverbanden erin, zie je toch niets! En deze zijn ook uitwasbaar trouwens, dus vaker te gebruiken!
Ik vond positie-boxers en -hipsters ook erg fijn. Die duwen ook niet op je buik met elastiek en zijn ruim genoeg om een dubbel matras in te huisvesten
De boxers van mijn man.. De kraamverzorgster pakte ze al vrijwel gelijk en dulde geen tegenspraak haha. Mijn man vond het allemaal maar prima als ze maar gewassen in de kast terug kwamen
Ik heb positieonderbroeken en als ik t zo lees kan ik die daar dus voor gebruiken, mooi! Boxers van vriend gaan niet lukken, hij heeft een klein kontje en voor mn zwangerschap paste ik ze wel, maar nu durf ik t niet aan
Gewoon een grotere maat katoenen onderbroeken kopen of boxers en deze gebruiken. Niet sexy, maar dat ben je op dat moment toch niet echt, haha.
Ik gebruik nu oma onderbroeken van de zeeman, zitten strak, vallen over litteken heen, zitten mega hoog en er passen twee van de lange kraamkrengen in wat ik zeker de eerste dagen in het ziekenhuis nodig had. Nou ja de eerste dagen mocht ik overigens ivm katheter geen onderbroek aan maar daarna hoe groter, hoger des te beter
Ik had gewoon mijn normale slipjes aan, en gebruikte tijdens de kraamweek Tena Lady, paste perfect in je mijn eigen slipjes.
Ik heb een maatje groter boxer onderbroeken maar de boxers van mijn vriend zaten nog beter Geen gezicht natuurlijk maar who cares